خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

روابط عمومی، زبان گویا و چشم بیدار بسیج است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در نشست هم اندیشی با مسئولان روابط عمومی حوزه های بسیج اين شهرستان، روابط عمومی را زبان گویا و چشم بیدار بسیج دانست.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۲۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام توفیق راد افزود: روابط عمومی به عنوان جوهره ناب و فعال سازمانی است که می تواند به صورت هنرمندانه مواضع و دستاوردهای بسیج را درجامعه انعکاس داده و جلوه ای بارز از هنر متعهد اسلامی را نشر دهد.

وي فعالیت خبرنگاران افتخاری بسیج درعرصه فضای مجازی و اطلاع رسانی را از وظایف جدانشدني و اجتناب ناپذیر آن ها در راه مبارزه با تهدیدات نرم دشمن عنوان و از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم یاد کرد.

حجت الاسلام توفیق راد ادامه داد: عرصه خبرنگاری یکی ازعرصه های وسیع در فضای مجازی است که مسئولان روابط عمومی حوزه های بسیج باید هوشمندانه با همکاری خبرنگاران افتخاری بسیج در آن حضور پیدا کرده و افکار و اندیشه های ناب بسیج را نشر دهند.

اين مقام مسئول شناسایی عناصر خلاق و ماهر در عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاری را از رسالت های اصلی مسئولان روابط عمومی حوزه های بسیج خواند و اظهار داشت: با اين اقدام، محتوی غنی و متعالی فرهنگ بسیجی در همه عرصه های اطلاع رسانی و فضای مجازی انعکاس یافته و تهديدهاي دشمن در حوزه فرهنگی خنثی مي شود.

وي خبرنگاران افتخاری در پایگاه های بسیج را به عنوان پيشگامان و منادیان صلح و دوستی درعرصه اطلاع رسانی دانست و گفت: امروز شناسایی توانمندی های فکری و هنری بسیج و سازماندهی آن ها درگروه های مختلف فرهنگی و هنری براي مبارزه با تهديدهاي نرم دشمن ضرورتي اجتناب ناپذیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با بيان اینکه اطلاع رسانی و خبرنگاری کار هر کس نیست، خاطرنشان كرد: خوشبختانه ظرفیت و قابلیت شبستر به لحاظ دارابودن عناصر مستعد و هوشمند و هنرمند در پایگاه های بسیج چشمگیر است.

وی افزود: شبستر به لحاظ تنوع فرهنگی و گستردگی جغرافیایی دارای قابلیت های فکری و معنوی در بسیج است بنابراين بايد روابط عمومی حوزه های بسیج در این خصوص تلاش بیشتری كنند.

حجت الاسلام توفیق راد قابلیت های شبکه شباب مجموعه بسیج را بستری مناسب و کارآمد براي انعکاس سریع فعالیت های بسیج خواند و برتعامل مسئولان روابط عمومی و شباب حوزه های بسیج تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها