مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

برای حفظ سرمایه ملی گاز همکاری مردم و دستگاه ها ضروری است

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از مردم، شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از حوادث ناشی از گاز طبیعی پیش از هرگونه حفاری خواستار همکاری با شرکت گاز استان شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۵۹۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی ولی اله دینی با اعلام این خبر گفت: در همین راستا به منظور حفظ و صیانت از سرمایه ملی، کاهش خطرات زیست‌محیطی، نگهداری و بهره‏‏برداری ایمن از تأسیسات و تجهیزات زیرزمینی این شرکت در سال گذشته بیش از 11هزار کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز را  به همت امور بازرسی فنی این شرکت نشت‏‏یابی کرده است .

وی اظهار کرد: به منظور پایش و کنترل تأسیسات این شرکت به صورت دوره ای و منظم و با استفاده از تجهیزات پیشرفته نسبت به نشت یابی از شبکه و انشعابات اقدام و در سال گذشته همه تأسیسات گازرسانی نشت یابی شده است.

دینی حفظ و افزایش ضریب ایمنی شبکه های گاز رسانی را بسیار ضروری دانست و افزود: مراقبت و نگهداری از تأسیسات زیرزمینی بسیار با اهمیت بوده و همکاری مردم و سایر ارگان های اجرایی می توانند در جلوگیری از حوادث نقش بسزایی را ایفا کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان از مردم، شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های  اجرایی درخواست کرد برای جلوگیری از حوادث ناشی از  گاز طبیعی پیش از هرگونه حفاری هماهنگی لازم با شرکت گاز را انجام داده و در صورت بروز حادثه سریع آن را با سامانه 194 امداد گاز گزارش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار