مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

نیاز به احداث 6 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در یزد/خیران مشارکت کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از احداث 6 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۵۹۹۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حمید پارساییان اظهار داشت: در حال حاضر 10 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان یزد و تقریبا در هر شهرستان یک پایگاه احداث شده است.

وی بیان کرد: تلاش شده تا این پایگاه‌ها نقاط حادثه‌خیز استان یزد را زیر پوشش قرار دهند و در همه ایام سال، امدادگران جمعیت هلال احمر در این پایگاه‌ها مستقر هستند و در مواقع بروز حادثه، به کمک حادثه‌دیدگان می‌شتابند.

پارساییان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در مناطق مختلف استان یزد به حداقل 6 پایگاه دیگر نیاز است که برای احداث این پایگاه‌ها به کمک خیران نیاز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: اگر خیران وارد عمل شوند، زمین برای ساخت پایگاه به آنها اختصاص خواهد یافت و ساخت و تجهیز پایگاه بر عهده آنها قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این آمادگی را داریم تا پایگاه‌های ایجاد شده را به نام خیر، یا هر فرد دیگری که مدنظر او است، نامگذاری کنیم.

پارساییان اظهار داشت: پایگاه‌های امداد و نجات بیشتر در مناطق کوهستانی شهرستان‌های تفت و مهریز و محورهای پرتردد و پرحادثه مدنظر است که امیدواریم با کمک و همراهی خیران، امکان ساخت آنها فراهم شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار