يكي از جانبازان تبريزي:

اطلاع رساني نمايشگاه دفاع مقدس تبريز ضعيف است

خبرگزاري بسيج: يكي از جانبازان تبريزي در حاشيه بازديد از نمايشگاه دفاع مقدس اين كلانشهر، اطلاع رساني نمايشگاه را ضعيف دانست و ادعا كرد: با اينكه هر روز از صدا و سيما برنامه هاي از نمايشگاه پخش مي شود ولي زيرنويس نمي كنند كه در كدام مكان، اين نمايشگاه داير است.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۵۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹


عيوض صادقزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، نمايشگاه پارسال را نسبت به امسال بهتر عنوان و بيان كرد: هر سال تجهيزات سنگين كه مورد علاقه مردم به خصوص قشر نوجوان و جوان است كم مي شود كه شايد به علت حمل و نقل دشوار آن ها باشد.

وي با يادآوري خاطرات دوران دفاع مقدس، اسراي 18 كشور در اين جنگ و تجهيزات رژيم صدام، خاطرنشان كرد: دفاع مقدس به همه دنيا نشان داد با ايمان و اراده مي شود در برابر كوه امكانات ايستاد.

صادقزاده با اشاره به كمي امكانات در طول دوران دفاع مقدس، بيان داشت: نوجوان و جوانان امروز با ديدن غرفه هاي مختلف اين نمايشگاه و آگاهي به اينكه آن دوران چطور با امكانات كم، رزمندگان حماسه هاي باشكوه خلق كردند، كمك مي كند تا روحيه خودباوري در آن ها تقويت شود.

وي با انتقاد از نحوه رسيدگي به جانبازان، تصريح كرد: نمي گوئيم به ما از لحاظ مادي توجه شود ولي انتظار داريم احترام جانبازان و حق و حقوق آن ها رعايت شود.


اين جانباز 70 درصدي، با اشاره به هزينه هاي زياد درماني جانبازان در طول سال، از عملكرد بيمه در اين زمينه انتقاد كرد كه تنها داروهاي ايراني را تحت پوشش قرار مي دهد درحاليكه بيشتر داروهاي آن ها خارجي است.

عيوض صادقزاده از گروه ضربت بوده كه پس از تصويب قطعنامه 598، در سال 70 و در منطقه مريوان به درجه جانبازي نايل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار