خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان:

از بین بردن محور مقاومت راهبرد دشمن در مهار دنیای اسلام است

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان گفت: منظور از مهار دنیای اسلام، عربستان، اردن، ترکیه، پاکستان و افغانستان نیست، بلکه ازبین بردن محور مقاومت است که در دستور کار مهار قرار گرفته تا به نظم نوین جهانی بپیوندد و در آن ادغام گردد.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۱۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان در جلسه طرح ناصرین سربازان به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در خصوص مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت:این مساله همراه با برجام می‌تواند خطراتی را متوجه آینده ایران اسلامی کند و همین امر باید تلنگری در ذهن مسئولان و مخاطبان ایجاد کند تا چاره‌ای برای آن بیاندیشند و مسئله نفوذ را در دستور کار خود قرار دهند.

سروان پاسدار سجاد باقری با بیان اینکه نفوذ موضوعی نیست که در حال حاضر مطرح شده باشد، بلکه با شروع انقلاب و ایجاد چالش در نظم جهانی و نظام سلطه توسط ایران، به عنوان نقطه کانونی و هدف نظام سلطه علیه کشورهای برهم زننده نظم جهانی به کار رفت ، گفت: نفوذ به علت شرایط خاص به وجود آمده کنونی در این مقطع برجسته شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایلی که باعث شد به مسئله نفوذ پرداخته شود، شکست‌های پی در پی آمریکا و نظام سلطه در جنگ سخت علیه کشورهای هدف و روی آوردن به حوزه جنگ نرم بود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان با اشاره به اینکه منظور از مهار دنیای اسلام، عربستان، اردن، ترکیه، پاکستان و افغانستان نیست افزود: منظور ازبین بردن محور مقاومت است که در دستور کار مهار قرار گرفته تا به نظم نوین جهانی بپیوندد و در آن ادغام گردد.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که برای حضور پایدار و دراز مدت در دنیای اسلام نباید از نیروی نظامی به صورت گسترده استفاده کرد و باید به دنبال راه کم هزینه‌تری بود و به همین خاطر رو به جنگ نرم آورده و مسایلی چون حقوق بشر، آزادی و تروریسم را پیش کشیده است ، ضمن اینکه می‌توان هسته‌ای را هم در مورد ایران اضافه کرد و به عبارتی وظیفه همه این محورها، راه کار اجرایی مهار دنیای اسلام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار