گلریز در گفتگو با بسیج:

بسیج پایه گذار موسیقی ارزشی در کشور است

این خواننده سرودهای انقلابی با بیان اینکه بسیج، پایه گذار موسیقی ارزشی در کشور است؛ عدم حمایت مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مانع رشد موسیقی ارزشی و مقاومت دانست.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۴۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
محمدگلریز، خواننده سرودهای انقلابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره سرودهای انقلابی بسیج باعث تربیت مستعدان بسیجی در رشته موسیقی ارزشی کشور می شود گفت: به زودی دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی در تهران توسط سازمان بسیج هنرمندان برگزار می شود که بنده در این جشنواره به عنوان دبیر موسیقی انتخاب شده ام و معتقدم هدف از برگزاری این جشنواره ها، شناخته شده استعداد پنهان بسیجیان در عرصه موسیقی ارزشی و همچنین شناسایی مبتکرین خوش ذوق بسیجی در این هنر است که امیدوارم این جشنواره بستری برای رشد آنها باشد.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی بهترین راه مقابله با هنر ها و موسیقی های مبتذل و غربی است و می توان با تکیه بر فرهنگ بسیجی، موسیقی ارزشی را در کشور بیش از پیش ترویج داد و جوانان را در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن مصون داشت.

خواننده سرودهای انقلابی تاکید کرد: متاسفانه باید اعتراف کنیم که در عرصه موسیقی ارزشی کار خاصی انجام نداده ایم. هر چه انقلاب پیش رفت، ضد انقلاب از رودرویی جنگ سرد ناامیدتر گردیده و مدتی است که به جنگ نرم روی آورده که باید بستری برای مصون ماندن جوانان از این تهاجم فرهنگی مهیا شود.

گلریز با ابراز گلایه از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عدم حمایت مسئولان از موسیقی ارزشی و مقاومت باعث می شود که هر بیست سال یکبار، فقط یک هنرمند همچون "حامد زمانی" داشته باشیم؛ این در حالی است که باحمایت بیشتر می توان چندین خواننده ارزشی در کشور تربیت نمود.


ارسال نظرات