خبرهای داغ:
گزارش بسیج از همایش «بسیج، بصیرت بین المللی و استکبارستیزی»/

تشریح چهار هدف عمده شکل گیری داعش توسط آمریکا و حامیانش/ سردار نقدی: بسیج نمی‌تواند سرش به لاک خودش باشد

پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی بودن برای تضعیف نیروی مقاومت،تفرقه‌افکنی بین امت مسلمان دومین، مخدوش کردن چهره اسلام برای جلوگیری از موج اسلام خواهی در اروپا و آمریکا و اینکه ظرفیت‌های عظیم انقلابی که در غرب به صف اسلام پیوسته‌اند منحرف شود از اهداف شکل‌گیری داعش است.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۰۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین رونمایی از اولین تلویزیون اینترنتی کشور در همایش "بسیج، بصیرت بین المللی و استکبارستیزی" با محوریت نقش رسانه ها در فضای مجازی  که در محل سازمان بسیج صدا و سیما برگزار شد،اظهار داشت: آن روزها ایران در غربت کامل و تنها بود و خیلی از کشورها وحشت داشتند نام انقلاب اسلامی را ببرند اما امروز اوضاع بسیار تغییر کرده و جهان و بشریت به سمت یک بیداری بزرگ می رود که سخنان امام (ره) بسیار پذیرفته تر دیده می شود.

وی ادامه داد: کشورهای اطراف ایران در زیر مبارزه با آمریکا و لیبرال دموکراسی هستند و در درگیری و دامنه این درگیری ها از شرق تا غرب عالم و حتی داخل کشورهای مستکبر کشیده شده است و امروز ما باید برای رسیدن به سخنان امام (ره) تلاش کنیم.


سردار نقدی افزود: قدرت های مستکبر در برابر خیزش عظیم مردمی قرار گرفتند که به سادگی خاموش شدنی نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:امروز در سطح جهان یک جنگ جهانی شروع شده و با گذر تاریخ خواهیم دید که در این جنگ جهانی کشورهای مستکبر و زورگو به دنبال این هستند که به هر قیمتی که شده بر دولت های دیگر تسلط پیدا کنند اما در مقابل آن یک خیزش جهانی داریم که در تاریخ بی سابقه است. مثلاً در مالزی وقتی سران کشورهای غربی برای دیدار به آنجا می روند با یک مخالفت بسیار بزرگ از سوی مردم رو به رو می شوند شرایط و روندها عوض شده و ما باید خودمان را به سرعت به آن برسانیم و دیگر بسیج نمی تواند در محله ها حضور داشته باشد بلکه باید به گستردگی ارتباط در سطح جهان به همه مسائل توجه داشته باشد و بر امور تاثیر بگذارد.

وی گفت: انقلاب ما پیامی جهانی دارد این پیام باید منتقل شود؛ برای اینکه این پیام را خفه کنند با حرکاتی نفوذی می خواهند ما را مشغول اختلافات درونی و حقارت داخلی کنند.

سردار نقدی ادامه داد: امروز جریانی در داخل کشور این را القا می کند که مثلا آب مان هم وابسته به خارج است یا با یک دکمه می توانند ما را نابود کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهان را یک بیداری فرا گرفته و بشر به سمت یک بیداری بزرگ می‌رود کشورهای اطراف ما میدان درگیری جدی بین مستضعفین و لیبرال دمکراسی غرب است و این درگیری به تناسب تغییر شدت آن تا داخل خود کشورهای مستکبر امتداد پیدا کرده.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: انقلاب ما خصوصیتش این است که پیامی جهانی و مدلی برای کل جهان دارد این پیام باید منتقل شود.

سردار نقدی با بیان اینکه داعش چهار هدف مهم را ایفا می‌کند، افزود: اولین هدف داعش پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی بودن برای تضعیف نیروی مقاومت است، همچنین تفرقه‌افکنی بین امت مسلمان دومین هدف داعش است.

وی با بیان اهداف دیگر داعش خاطرنشان کرد: مخدوش کردن چهره اسلام برای جلوگیری از موج اسلام خواهی در اروپا و آمریکا و اینکه ظرفیت‌های عظیم انقلابی که در غرب به صف اسلام پیوسته‌اند منحرف شود از اهداف شکل‌گیری داعش است.

رئیس سازمان مستضعفین در ادامه اظهار داشت:گذرنامه‌های جعلی بسیار حرفه‌ای که در اختیار این تروریست‌هاست گواه سازماندهی شدن آنها است. این افراد به راحتی به کشورهای دیگر تردد می‌کنند و کاملا معلوم است که با سرویسهای جاسوسی استکبار در رابطه‌اند، آمریکا در مقابل نهضت عظیم بیداری به بن‌بست رسیده است و همه امت اسلام باید بدانند و باور کنند که داعش دست‌پرورده آمریکا و اسراییل است و این باور آنها را به بن‌بست می‌رساند.

گفتنی است در این همایش که جمعی از فعالان رسانه ای هم حضور داشتند، از خانواده دکتر غضنفر رکن آبادی سفیر سابق کشورمان در لبنان که در جریان فاجعه منا مفقود شده است و همچنین دکتر حاتمی از کارشناسان سازمان فضایی ایران که در حادثه سقوط جرثقیل در بیت الله الحرام جان خود را از دست داد تجلیل شد.

 دراین مراسم همچنین از خانواده های پنج شهید مدافع حرم، داود رفیعی، حسین خداپناه، روح الله موسوی، رئوف رفیعی و سید محمد حسینی نیز تجلیل شد.

در ادامه این مراسم از آقایان احسان امتی،سیدحسین علوی، مختار حداد ، اصغر احمدی ، هادی ظهیری فرد ، محمد جواد موسی نژاد و خانم سید راضیه طاهریان  به عنوان فعالان رسانه ای در عرصه بین الملل نیز با اهدا لوح قدردانی شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها