عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولت یارانه نقدی مردم را به صورت فله‌ای حذف نکند

سعیدی با اشاره به اینکه ممکن است فردی کارمند بوده اما حقوق او کفایت نکند افزود: باید دقت شود اجحافی در حق افراد صورت نگیرد و افرادی به صورت فله ای حذف نشوند.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۲۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به حذف یارانه برخی افراد توسط دولت و ادامه این روند توسط نمایندگان مجلس دهم اظهارداشت: وزیر تعاون حذف یارانه نقدی را تکذیب کرد؛ قانون هدفمند کردن یارانه مشخص و ثروتمندان در لیست حذف قرار دارند.

وی با بیان اینکه یارانه اقشار آسیب پذیر و بخش صنعت و تولید حذف نخواهد شد افزود: اقشاری که جز ثروتمندان و افراد مطرح جامعه و نیازی به یارانه ندارند تکلیف شان مشخص است حذف یارانه مختص اقشار مرفه و ثروتمند جامعه که نیازی به 45 هزار تومان یارانه ندارند می باشد.

عضوهیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: دولت باید قبل از حذف یارانه حامل های انرژی و افراد نیازمند جامعه تدبیری  بیندیشد و سقفی را مشخص کرده تا خانواده هایی که اعضای معلول و بیمار صعب العلاج دارند و در حد فقرند با حذف یارانه دچار آسیب نشوند.

سعیدی با اشاره به اینکه ممکن است فردی کارمند بوده اما  حقوق او کفایت نکند افزود: باید دقت شود اجحافی در حق افراد صورت نگیرد و افرادی به صورت فله ای حذف نشوند.

ارسال نظرات