مسئول راهبردی سپاه ولایت تبریز:

بقای انقلاب با کارهای ماندگار فرهنگی امکان پذیر است

خبرگزاری بسیج: جانشین و مسئول راهبردی سپاه ولایت تبریز در نشست کارگروه نخبگان این سپاه، با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند ذائقه فرهنگي ملت ايران به خصوص نسل جوان را تغيير دهند، گفت: دوام و بقای انقلاب با کارهای ماندگار فرهنگی امکان پذیر است‎.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۶۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید رضا پورزینال با اشاره به هجمه دشمنان علیه ایران، افزود: دشمنان با درک قدرت اسلام، تلاش دارند جمهوری اسلامی ایران - که با تاسی به اسلام ناب توانسته قله های پیشرفت را با این همه تحریم و کارشکنی طی کند- را بگیرند.

وی با یادآوری ماجرای اندولس، اظهار داشت: دشمن یکبار توانسته با استفاده از هجمه فرهنگی مسلمانان را شکست دهد و این مطلب باید برای ما درس عبرتی باشد تا مبادا با تکرار دوباره تاریخ، کفر بر اسلام پیروز شود.


پورزینال با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، برگزاری یادواره شهدا، تولید بازیهای اندرویدی وPC ، اجرای برنامه های ملی و مذهبی به شکلی جدید، جمع آوری خاطرات، آثار تصویری و مکتوب شهدا و تحویل به خانواده آن ها، اردوهای فرهنگی تفریحی کشوری، استانی و درون شهری و ... را از جمله برنامه های امسال سپاه ولایت تبریز در همین راستا دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار