عصر روز گذشته؛

پنج حادثه رانندگی در جاده های اهر هشت مصدوم بر جای گذاشت

کد خبر: ۸۶۹۹۹۴۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از پنج حادثه ترافیکی در جاده های مواصلاتی اهر با هشت مصدوم در روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، حبیب حسینقلی زاده گفت: روز گذشته بدنبال پنج حادثه ترافیکی در جاده های مواصلاتی اهر، هشت تن راهی بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: این حوادث از عصر رو گذشته ساعت 16 تا ساعت 24 روی داده که همگی حوادث واژگونی و خروج خودرو از مسیر بوده که منجر به مصدومیت سرنشینان و رانندگان خود شده است. حسینقلی زاده افزود: حوادث روی داده با واژگونی خودرو آردی در جاده اهر-ورزقان با چهار مصدوم، واژگونی دو خودرو پیکان وانت و نیسان در جاده اهر- مشکین شهر با دو مصدوم، خروج از جاده خودرو 206 در جاده اهر-تبریز با یک مصدوم و همچنین واژگونی خودرو پژو در جاده اهر -تبریز با یک مصدوم بوده که پایگاه های ستارخان، اهر، نقدوز و زنجیربلاغ را به بالین مصدومان کشاند و مصدومین پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان اهر انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: دقت در رانندگی و رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی ضامن اصلی سلامتی رانندگان و سرنشینان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار