یکی از کارگران شرکت حفاری استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با «بسیج»:

فیش نجومی‌ها پاسخگوی مطالبات کارگران نیستند

مراد خدری گفت: چگونه مدیرانی که فیش نجومی می گیرند برای کارگران کمترین فیش را در نظر می گیرند؟! مدیران با فیش نجومی پاسخگوی مطالبات کارگری نبوده و نخواهند بود؛ فیش میلیون و 600 هزار تومان در برابر کار سنگین، بسیار ناچیز است .
کد خبر: ۸۷۰۶۲۲۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
مراد خدری کارگر شرکت حفاری در استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه کارگران خواستار کمپین انتشار حقوقی بودند اظهارداشت: قشر پایین جامعه را که غالیا کارگران تشکیل می دهند در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و مدیرانی که حقوق نجومی دریافت کردند از حق کارگران استفاده شخصی کرده اند.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی برای کارگران کمر شکن شده است افزود: سختی کار برای کارگران حفاری بسیار است و حقوق ا میلیون و 600 هزار تومان در برابر این کار سنگین، بسیار ناچیز است و فشار اقتصادی زیادی به کارگران وارد می آید در طی 14 روز کاری از فرط خستگی و سنگینی کار دوست داریم تا از از کار فرار کنیم ولی شرایط ضعیف اقتصادی، چنین اجازه ای را نمی دهد .

خدری در خاتمه افزود: چگونه مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند برای کارگران کمترین حقوق را در نظر می گیرند؟! مدیران با حقوق نجومی پاسخگوی مطالبات کارگری نبوده و نخواهند بود.

ارسال نظرات