خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا:

آگاهی بخشی رسالت اصلی خبرنگاران است

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی و قدردانی از خبرنگاران این مجموعه، آگاهی بخشی را رسالت اصلی خبرنگاران دانست.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۶۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶

علی اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این آگاهی بخشی در جامعه موجب می شود تا مردم درک درستی از وقایع داشته و رفتار مناسبی در این خصوص از خود نشان دهند.

وی با بیان اینکه تا این آگاهی در جامعه نباشد، مردم حتی نمی دانند باید چگونه به انعکاس اخبار کمک کنند، گفت: برخی از مسئولان هم از این امر مستثنی نیستند و اطلاع ندارند که چگونه باید عملکرد سازمان خود را در اختیار اصجاب رسانه قرار دهند.

اصغری قدرت رسانه را در برهه کنونی تاثیرگذار عنوان و بیان کرد: باید خبرنگاران با استفاده از این قدرت بتوانند افکار عمومی را با اخبار واقعی و امیدبخش همراه کنند تا روح نشاط و سرزندگی به جامعه تزریق شود.

وی با اشاره به مشکلات متعدد و متنوع خبرنگاران در عرصه تهیه خبر، اظهار امیدواری کرد: با بالاتر رفتن میزان آگاهی مردم به خصوص مسئولان نسبت به ارزش جایگاه رسانه و تلاشگران این عرصه، به رفع بخشی از مشکلات خبرنگاران و فعالان حوزه خبر کمک شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها