امام جمعه شهر شربیان:

مبارزه با آمریکا از مبانی تخطی ناپذیر امام راحل است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به دیدار رهبر فرزانه انقلاب در دیدار مسئولان وزارت اطلاعات و کار حساس آن ها، مبارزه با آمریکا را از مبانی تخطی ناپذیر امام راحل دانست.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۹۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری گفت: تاکید مقام معظم رهبری برحفظ خط فاصل میان نظام اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نکته بسیار مهم و کلیدی این دیدار بود در حالی که برخی از جریانات سیاسی به واسطه اشتباهات محاسباتی و دیگر مشکلاتی که با آن مواجه هستند تصور می کنند راه نجات و سعادت ملت ایران در رابطه با آمریکا و مذاکره با آن است.

وی افزود: ایجاد خط فاصل میان با راس جریان استکبار یعنی آمریکا از مهم ترین مبانی قطعی امام بزرگوار ماست و این مساله هیچ گونه مسامحه و سهل انکاری ندارد .

خطیب نماز جمعه شربیان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در گرو حفظ ایمان است و ناکامی استکبار جهانی در مقابل نظام اسلامی با وجود انبوه توطئه ها و شگردهای گوناگون است که از آغاز پیروری انقلاب، علیه انقلاب به کار گرفتند جز با پشتوانه ایمان ممکن نبود .

وی ادامه داد: هر اقدامی در تضعیف ایمان مردم و مسئولان خیانت است چراکه آنچه نیروی دفاعی کشور را در همه این سال ها حفظ کرده نیروی ایمان است و اگر این سلاح قوی و کار آمد ضعیف شود آفات فراوانی بدنبال خواهد داشت .

امام جمعه شربیان به توطئه آمریکا در بزرگ کردن چهره خود در داخل کشورمان اشاره و بیان کرد: یکی از کارهای آمریکایی ها در این سال های اخیر این است که کسانی را واردار کنند به بزرگ کردن چهره امریکا تا وانمود کنند که آمریکائی ها اگر روزی دشمن بودند امروز دیگر دشمنی نمی کنند.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: هدف این است که چهره دشمن برای ملت ایران پنهان بماند تا از دشمنی او غفلت بشود و او بتواند دشمنی خود را اعمال کند و خنجر را از پشت فرو کند و هدف این است یک عده ای مغرضانه این کار را می کنند واقعیت قضیه این است که اهداف آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران هیچ تغییر نکرده است و امروز اگر بتواند جمهوری اسلامی را نابود کند یک لحظه تامل نمی کند منتهی نمی تواند.

امام جمعه شربیان در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه به قراردهای نفتی اشاره کرد و گفت: قراردهای نفتی طرح شدن قصد دولت برای اجرای مدل جدید قراردادهای نفتی از مدل های پیشین موجب نگرانی و اعتراض طیف گسترده ای از متخصصان اقتصادی و نفتی و بلکه نخبگان کشور از قشرهای گوناگون شده است.

وی افزود: از مسئولان می خواهیم مواظب باشند سرنوشت کرسنت را دوباره تکرار نکنند و از شرکت های داخلی استفاده کنند نه از شرکت های خارجی که می خواهند ذخائیر غنی ما را به آسانی از دست ما خارج کنند.


وی خاطرنشان کرد: انتقال بهره برداری به خارجی ها می تواند توانمندی های داخلی در این بخش را به سمت فروپاشی و اضمحلال ببرد که این قطعا تهدید جدی برای منافع ملی کشور است .

حجت الاسلام منصوری در ادامه به سالروز ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی در سال 69 اشاره و اظهار داشت: نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه های دژخیمانه رژیم بعث بلکه صبر و پایداری خانواده های آن ها ستودنی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار