آغازی تازه در گردشگری ورزشی آذربایجان شرقی؛

مسئول کمیته گردشگری ورزشی آذربایجان شرقی منصوب شد

خبرگزاری بسیج: طی حکمی، میکائیل نظری، مدرس و فعال حوزه گردشگری، به عنوان مسئول کمیته گردشگری ورزشی آذربایجان شرقی منصوب شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۹۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول صادقی مسئول ورزش های همگانی استان طی حکمی، مکائیل نظری را با توجه به سوابق درخشان و موثر وی در حوزه گردشگری پس از وقفه ای یک و نیم ساله دوباره به سمت مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان منصوب کرده است.

میکائیل نظری از افراد با سابقه در امر گردشگری بوده و سال هاست در این حوزه به شکل حرفه ای فعالیت دارد و پیش از این نیز مسئولیت این کمیته را عهده دار بوده است.

از سوابق وی در حوزه گردشگری می توان به تدریس دانشگاهی در رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز و دانشگاه جامع علمی-کاربردی، بیش از 15 سال فعالیت به عنوان راهنمای تورهای داخلی و خارجی، مسئول گروه راهنمایان استان قبل از تشکیل انجمن صنفی، نائب رئیس انجمن صنفی راهنمایان استان، منتخب 2 دوره برترین های صنعت گردشگری کشور اشاره کرد.

نظری دارای مقالات متعدد در سایت ها و مجلات تخصصی گردشگری کشور بوده و تورگردان مستقل مورد اعتماد آژانس های کشور در شمالغرب می باشد. وی سابق بر این مسئول مرکز اطلاع رسانی گردشگری شهرداری تبریز، مدیر گردشگری شهرداری تبریز، مدیر امور فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، مدیر فرهنگسراهای شهرداری تبریز، مدیر روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز را عهده دار بوده و هم اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز مشغول به فعالیت است.

نظری همچنین در امر ورزش نیز فعال بوده و سابقه عضویت تیم منتخب دانش آموزان استان در رشته ی والیبال و کسب مقام نخست کشور، عضویت در تیم منتخب فوتبال دانشجویان منطقه 2 دانشگاه آزاد در سال های 76 و 77 و حضور مداوم در تیم های آماتور فوتبال استان را داراست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار