امام جمعه موقت سنندج:

مسجد دانشگاه محمدی(ص) است/ تربیت‌شدگان مسجد هیچ وقت فریب نمی‌خورند

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسجد دانشگاه محمدی(ص) است و کسانی که در این دانشگاه تربیت می‌شوند بر دشمن بیرونی و درونی خود پیروز هستند چرا که این افراد یک فرد کامل هستند و هیچ وقت فریب هوی و هوس و دشمنان نخواهند شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۲۹۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی امروز در اولین جشنواره تجلیل از برترین‌های مساجد استان کردستان که به همت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس و سپاه سنندج در سالن شهدای گمنام برگزار شد، اظهار داشت: مسجد پایگاه و جایگاه مسلمانان و تقویت دین مبین اسلام است.

وی افزود: خداوند در قرآن به مسلمانان تاکید کرده است که در مساجد نام و ذکر خداوند را به جای آورند و به همین دلیل است که مسجد از قداست، شرافت و کرامت برخوردار است.

به گفته امام جمعه موقت سنندج، مسجد دانشگاه محمدی(ص) است و کسانی که در این دانشگاه تربیت می‌شوند بر دشمن بیرونی و درونی خود پیروز هستند چرا که این افراد یک فرد کامل هستند و هیچ وقت فریب هوی و هوس و دشمنان نخواهند شد.

حسینی خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) فرموده است «فردی که وارد مسجد می‌شود، ملائک 70 هزار بار برای وی طلب مغفرت می‌کنند»، و این جایگاه مساجد در دین اسلام را می‌رساند و کسانی که در راستای تقویت مساجد تلاش می‌کنند اجر زیادی نزد خداوند می‌گیرند.

وی همچنین گفت: اهل واقعی مسجد به خاطر رضای خداوند، تزکیه نفس و اصلاح درونی به مسجد می‌روند و این افراد می‌توانند مانند شهدا و صلح شافع باشند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: با این اوصاف، مدیران دستگاه‌های اداری باید در وقت نماز، به این فریضه الهی اهمیت دهند.

حسینی ادامه داد: امروزه دشمنان مساجد را هدف قرار داده‌اند چون می‌دانند اگر مساجد را تخریب کنند بزرگترین ضربه به مسلمانان و اسلام زده‌اند و بهمین خاطر است که بیت‌المقدس را به آتش می‌کشند.

وی گفت: تکفیری‌ها نیز امروز در زمره دشمنان دین قرار گرفته‌اند و به انحای مختلف جوانان را جمع می‌کنند و با تبلیغات سوء می‌خواهند به دین اسلام ضربه بزنند.

وی گفت: مشرک خواندن شهید ماموستا شیخ‌الاسلام نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ماموستا عالی امام جمعه موقت سنندج و ترور آنها در راستای همین هدف ضربه به دین مبین اسلام است.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: تکفیری‌ها امروز به نوعی با تبلیغ سوء چنان ضربه‌ای به دین می‌زنند که اسرائیل نیز به همان اندازه می‌تواند با اسلام دشمنی کند.

ارسال نظرات