خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از فعالین گروه های جهادی در سلماس برگزار شد

مراسم تجلیل از فعالان گروه های جهادی بسیج دانشجویی سلماس در سال 95 بمناسبت هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه، روسا و مسئولین دانشگاهها و نیز دانشجویان دانشگاه های سلماس در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۷۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی، فرمانده سپاه سلماس، با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان خصوصا دانشجویان بسیجی گفت: بسیج در همه عرصه ها بدون توقف و با عزم راسخ به انجام ماموریتهای خود مشغول است و حتی کشورهای غربی نیز از این فرهنگ بسیج الگو گرفته اند.

سرهنگ مدنی با اشاره به نقش قشر تحصیل کرده در پیشبرد اهداف بسیج، اظهار کرد: اگر بسیج توانسته در زمینه علمی و فرهنگی قدمی بردارد، بدلیل حضور فعال قشر دانشجو در برنامه ها و فعالیتهای بسیج است.

وی تصریح کرد: هدف دانشجو در نهایت خدمت به جامعه است و نباید اجازه داد تا دشمن فرصت انحراف قشر دانشجو از اهدافش را بدست آورد؛ چراکه پیشرفتهای علمی کنونی کشور به راحتی بدست نیامده و حاصل امنیتی است که در سایه خون شهیدان در کشور وجود دارد.

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: اگرچه ما به لحاظ علمی هنوز از کشورهای دنیا فاصله داریم، اما تنها به دلیل هدف والا و متعالی مردم و بسیجیان کشور است که دشمن نتوانسته هیچ آسیبی به ملت ما برساند.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی در محرومیت زدایی مناطق محروم، اذعان کرد: برای محرومیت زدایی در کشور، اولین نیاز داشتن روحیه جهادی است که خوشبختانه در میان قشر بیدار دانشجو این روحیه حاکم است و باید کوشید تا با استفاده از این روحیه، در مسیر خدمت به خلق خدا در مناطق کمتربرخوردار قدم برداشت.

مدنی با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده در سلماس به دنبال لغو یک مراسم سخنرانی در مشهد، خاطرنشان کرد: هرجایی که یک تشکیلات اجازه سخنرانی به یک شخص را نمی دهد، پس مجاز نیست و حتما دشمن میدان داری میکند که در مشهد اتفاقی می افتد و در سلماس صدایش در می آید؛ لذا باید بدانیم چه حرفی میزنیم.

وی اذعان کرد: در شهر ما آنقدر مشکل ریز و درشت وجود دارد که جایی برای رسیدگی به مشکلات دیگر شهرها نباشد؛ باید هوشیار باشیم که چه اتفاقی می افتد و همه مسئولین دست در دست هم دهیم تا مشکلات شهر خود را حل کنیم.

سپس از فعالان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی سلماس تجلیل شد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی های بسیج دانشجویی سلماس در اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین، پایان بخش این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار