امام جمعه کلیبر:

استکبار بقای خود را در سایه اختلاف بین مسلمانان می داند

امام جمعه کلیبر در جمع مردم این شهرستان گفت: باید بصیرت و آگاهی جوامع مسلمان روز به روز بیشتر شود تا ابعاد نقشه های شیطانی دشمنان را بفهمند چراکه اختلاف افکنی بین مسلمین کار همیشگی استکبار و صهیونسیم است و بقای خود را در اختلاف مسلمین می دانند.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۰۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی افزود: مسلمانان باید جهاد در راه خدا را فراموش نکنند و ملت ایران را به عنوان الگوی جهادی انتخاب کنند چراکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس جهاد را عملا معنا کردند و پ از دفاع مقدس تمام قد در جبهه جنگ نرم در مقابل دشمنان قرار گرفته و امروز نیز جاناً رزمندگان مدافع حرم و مالاً مردم ایران در حمایت از مدافیعن حرم و نیروهای مقاومت در میدان جهاد هستند.

وی روز قدس را روز جهاد برای مسلمانان خواند و اظهارداشت: در این روز همه کشورهای مسلمان و افرادی که ندای آزادی خواهی می دهند باید در میدان مبارزه با جهان کفر و استکبار قرار گیرند و برای آزادی فلسطین و دیگر ملل مظلوم از زیر یوغ استکبار شعار مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا سر دهند.

حجت الاسلام موسوی اضافله کرد: چرا مدافعان حقوق بشر در مقابل کودک کشی اسرائیل، در مقابل غارتگری اسرائیل، در مقاب جنایت های آل سعود و آل خلیفه، در مقابل سخت ترین جنایت های بشری گروه داعش خفه خون گرفته و گاهاً از آن ها حمایت می کند ولی در برابر ایران که همه برنامه هایش بر طبق موازین اسلام است دهان به یاوه گوی بازمی کنند.

وی ادامه داد: ملت های مسلمان باید بیدار شوند و در مقابل این رژیم یاوه گوی و بیهوده گوی آمریکا بایستند و با تمام قوا فریاد حمایت از فلسطین، یمن، سوریه و دیگر مظلومان و ستمدیدگان را سر دهند

ارسال نظرات
آخرین اخبار