اشتغال زایی پایدار و با بهره گیری از تسهیلات اقتصاد مقاومتی

مرضیه دده جانی یکی از افرادی است که موفق شده است تا با بهره گیری از تسهیلات اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی پایداری را به وجود بیاورد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۱۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

مرضیه دده جانی یکی از افرادی است که موفق شده است تا با بهره گیری از تسهیلات اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی پایداری را به وجود بیاورد.وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کردستان افزود: با گرفتن  ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی از سوی بسیج سازندگی شهرستان قروه موفق شدم تا با اجرای طرح پرورش قارچ اشتغال مناسبی را ایجاد نمایم و درآمد خوبی داشته باشم.

این کار آفرین سریش آبادی با تاکید بر لزوم حمایت دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی از طرح‌های اشتغال زایی افزود: در صورتی که مسئولین از اجرای اینگونه طرح‌ها حمایت داشته باشند می‌توانیم به رونق اشتغال و تولید امیدوار باشیم.

بسیج سازندگی پیشرو در عمران و آبادانی

علی رضویان مسئول بسیج سازندگی شهرستان قروه نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیج سازندگی با برداشتن قدم‌های موثر در راه پیشرفت و آبادانی و ایجاد اشتغال پایدار گام برمی دارد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با اعطای تسهیلات مناسب به افراد کارآفرین زمینه ایجاد شغل مناسب برای جوانان را فراهم کنیم.

وی به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی اشاره نمود و بیان داشت: اجرای طرح پرورش قارچ یکی از طرح‌های موفق در راستای تسهیلات اقتصاد مقاومتی است.

رضویان افزود: پرورش شترمرغ، پرورش ماهی، پرورش گیاهان دارویی، زنبورداری، پرورش مرغ خانگی، فرآوری ضایعات سنگ و .. از جمله طرح‌های دیگری هستند که افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار