معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه:

دشمنان به جنگ با مقدسات اسلامی مردم ایران رفته‌اند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: دشمنان ‌به جنگ با مقدسات اسلامی مردم ایران رفته‌اند و این نشان از استیصال دشمنان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار احمد نوریان در هشتمین مراسم یادواره شهدای مسجد امام حسین(ع) حسن آباد که شامگاه امروز برگزار شد با گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار داشت: در عرصه دفاع مقدس و مبارزات روزهای اول انقلاب اسلامی مردم ایران سختی‌ها را با همت خود تحمل کردند و مردم ایران همواره در صحنه جنگ و ایثار و جهاد در جهان اسلام حضور دارند.

دشمنان به جنگ با مقدسات اسلامی مردم ایران رفته‌اند

معاون هماهنگ‌کننده  قرارگاه ثارالله سپاه افزود: در روز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) دشمن تشویق می‌کند تا زنان ایرانی کشف حجاب کنند که نشان دهنده عمق خباثت دشمنان جمهوری اسلامی از مردم ایران اسلامی است.

سردار نوریان با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران شکست خورده و در فضای مجازی دعوت به آتش زدن مساجد می‌کنند، گفت: دشمنان کشور به جنگ با مقدسات اسلامی مردم ایران رفته‌اند و این نشان از استیصال دشمنان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی خود را مهد دموکراسی می‌دانند ولی اجازه تحصیل به دختران محجبه در دانشگاه و مدارس را نمی‌دهند، ادامه داد: آمریکایی‌ها درصدد هستند با شکست جبهه مقاومت امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند و کشورهای استعماری تلاش‌ها دارند که با اسلام‌هراسی، از گسترش اسلام در سطح جهان جلوگیری کنند.

معاون هماهنگ‌کننده  قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به اینکه آمریکا در پی ایجاد خاورمیانه جدید بود، خاطرنشان کرد: وزیر سابق خارجه آمریکا اذعان کرد که غرب در جنگ عقیدتی از ایران شکست خورد و یکی از متفکران غربی نیز به این موضوع اشاره کرد که اوباما با میلیاردها دلار هزینه چهار کشور عربی را به ایران واگذار کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها