همکاری 40 تشکل و ده هزار همیار طبیعت مازندران در حفظ منابع طبیعی/ توزیع بیش از 350 هزار اصله نهال در مازندران به مناسبت هفته منابع طبیعی

معاون مدیر کل منابع طبیعی مازندران با اشاره به همکاری بیش از ۴۰ تشکل مردم نهاد در مازندران با هدف زیست محیطی و منابع طبیعی افزود: ده هزار همیار طبیعت نیز در استان به گسترش فرهنگ منابع طبیعی کمک می کنند.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۸۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهندس جهان آرا در همايش روز درختكاري و جشن رويش در روستاي ريحان آباد شهرستان گلوگاه گفت:  از اين تعداد نهال توزیع شدحدود ۳۵۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی بین مردم  توزیع خواهد شد.

وي با اشاره به همکاری بیش از  ۴۰ تشکل مردم نهاد  در مازندران با هدف زیست محیطی و   منابع طبیعی افزود: ده هزار همیار طبیعت نیز در استان  به گسترش فرهنگ منابع طبیعی کمک می کنند.

معاون امور جنگل منابع طبیعی  و آبخيزداري مازندران تصريح کرد : از ۷۹۴هزار عرصه جنگلی منطقه ساری ۱۳۰هزار هکتار آن احیا و بازسازی شده است.

مهندس  محمدرضا  جهان آرا در ادامه با اشاره به احیای ۱۳۰ هزار هکتار از جنگل های استان گفت: پارسال یک هزا رو ۶۶۰ از جنگلهای مخروبه استان احیا شده است و علی رغم پایان گرفتن قرارداد مجریان جنگلکاری، ۱۴۷ هکتار جنگلکاری در عرصه های جنگلی انجام شده و ۷۰ هکتار نیز در دست اقدام مي باشد و همچنین ۳۲۶ هکتار واکاوی انجام شده است

درحوزه ساری ۳۲ پارک جنگلی وجود دارد که ۲۴ پارک آن دارای قرارداد بوده و ۸ مورد آن درمرحاه ثبت قراردادهستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار