مدیرکل راهداری استان زنجان:

رانندگی 4 درصد از رانندگان با سرعت غیرمجاز در محورها مواصلاتی استان

سامانه‌ها سرعت متوسط خودروها در محورها مواصلاتی استان را 83.3 کیلومتر بر ساعت نشان می‌دهد و حدود 4 درصد از رانندگان با سرعت غیرمجاز رانندگی کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۱۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری استان زنجان با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی ترددهای نوروزی، گفت: بیش از ۲ میلیون و ۶۱۵ هزار وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان زنجان عبور کردند.

ایرج دست‌نشان افزود: از 23 اسفندماه تا 13 فرودین ماه 2 میلیون و 615 هزار و 415 وسیله نقلیه از راه‌های استان زنجان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در روز 13 فروردین ماه 48 هزار و 244 خودرو وارد استان زنجان شدند و تعداد خودروهای خارج شده، 49 هزار و 561 دستگاه گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه 68 دستگاه ترددشمار در جاده‌های استان زنجان نصب شده است بیان کرد: در طرح نوروزی امسال به طور متوسط ساعتی 345 دستگاه وسیله نقلیه عبور و مرور داشتند.

وی سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع ترددها را 13.5 درصد عنوان کرد و افزود: در روز 13 فروردین ماه 8.7 درصد از عبور و مرورها به وسایل نقلیه سنگین اختصاص دارد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه آزادراه‌ها بیشترین سهم از ترددهای نوروزی را به خود اختصاص  دادند تصریح کرد: اوج عبور و مرور خودروها بین ساعت 17 تا 20 ثبت شده است.

وی به رعایت سرعت مجاز تأکید کرد و گفت: سامانه‌ها سرعت متوسط خودروها در محورها مواصلاتی استان را 83.3 کیلومتر بر ساعت نشان می‌دهد و حدود 4 درصد از رانندگان با سرعت غیرمجاز رانندگی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: روز گذشته به دلیل حجم بالای ترافیک در محور زنجان – تهم این مسیر برای ساعاتی به سمت زنجان یک طرفه شد.

وی تعداد مسافران جابه‌جا شده در نوروز امسال از پایانه‌های مسافربری استان زنجان را 62 هزار و 726 نفر برشمرد و گفت: این تعداد با انجام 9 هزار و 372 سفر توسط ناوگان حمل و نقل برون‌شهری اعزام شدند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار