رئیس جمعیت هلال احمر بانه:

بهره‌مندی بیش از ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر در بانه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از ارائه خدمات مختلف این جمعیت به مسافرین نوروزی در عید امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۲۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آزاد فتاحی  با اعلام این موضوع اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه نوروز امسال در قالب اجرای طرح امداد و نجات نوروزی به تعداد ۱۰۲ هزار و ۹۵۰ نفر خبر داد.
 
وی افزود: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال و به مدت بیست روز برگزار شد.
 
فتاحی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۳۰ نجاتگر؛ یک تیم عملیاتی مستقر در پایگاه امداد و نجات گردنه خان و یک تیم پشتیبانی سیار مشغول ارائه خدمات و امدادرسانی به مسافرین نوزوزی بانه بود.
 
رئیس جمعیت هلال احمر بانه تصریح کرد: انجام ۴ مورد عملیات امدادی؛ ۸ مورد کمک به مصدومین تصادفات جاده ای؛ اسکان اضطراری مسافران در پایگاه امداد و نجات گردنه خان و سالن‌های ورزشی با کمک اداره ورزش و جوانان از جمله این خدمات بوده است.
 
وی برپایی ایستگاه سلامت و اندازه گیری فشار خون مسافرین؛ برپایی کمپین نه به تصادفات جاده ای؛ توزیع بروشور و نقشه‌های گردشگری به تعداد بیش از ۴۰ هزار برگ را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر به مسافرین در ایام نوروز برشمرد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر بانه همچنینواز اجرای طرح نیابت" دیدار و عیادت از بیماران و سالخوردگان بی سرپرست" طرح مروجین سلامت و فرشتگان رحمت نیز در این ایام خبر داد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات