حجت الاسلام منتشلو:

روزقدس نقطه عطف همبستگی مسلمانان جهان است

حجت الاسلام منتشلو درگفتگویی به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط بنیان گذار فقیدجمهوری اسلامی ایران به عنوان روزقدس نام گذاری شده است افزود:روزقدس نقطه عطف همبستگی مسلمانان جهان است
کد خبر: ۹۰۲۴۵۷۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
حجت الاسلام منتشلودرگفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط بنیان گذار فقیدجمهوری اسلامی ایران به عنوان روزقدس نام گذاری شده است افزود:روزقدس نقطه عطف همبستگی مسلمانان جهان است.

وی درادامه گفت:روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است. نامگذاری این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که نقطه عطف همبستگی مسلمانان جهان است، ثمرات بسیاری برای جامعه مسلمین در پی داشته است.

منتشلو تاکیدکرد: روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین‌المللی و مذاهب اسلامی است.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:پیام امام خمینی (ره) از نام گذاری روز جهانی قدس مبارزه با استکبار جهانی بود و تمام مسلمانان جهان را به حمایت از مردم فلسطین تشویق کرد تا اینکه از یک طرف مردم فلسطین را مورد توجه مسلمانان قرار دهد و از طرف دیگر اتحاد و همبستگی و بیداری را در میان مسلمین در برابر استکبار جهانی بوجود بیاورد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار