مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان:

برگزاری اردوی جهادی دانشگاه کردستان در شهریورماه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کردستان از ۱۲ شهریور ماه آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۰۱۰۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید عنایت جویبار، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان اظهار داشت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کردستان از ۱۲ شهریور ماه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه پیدا می‌کند.

جویبار افزود: یکی از اهداف اردو‌های جهادی که به همت بسیج دانشجویی در استان کردستان برگزار می‌شود، محرومیت‌زدایی است؛ در این اردو‌ها پس از عرصه یابی و نیازسنجی برحسب اولویت، روستا‌ها و مناطق مستضعف هدف فعالیت جهادی صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در ادامه افزود: بخشی از این فعالیت‌ها در عرصه سازندگی و بخش‌هایی در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی است. در این اردو‌ها علاوه بر سازندگی خودسازی نیز لازم است تا نتیجه مطلوب و حداکثری میسر شود، زیرا تنها با ایثار و خودگذشتگی و مبارزه با نفس است که می‌توان به دل روستا‌ها آمد و با پیاده کردن طرح‌های عمرانی نظیر آب‌رسانی، برق‌رسانی، احداث بنا‌ها و دیگر طرح‌ها، امر سازندگی مادی و معنوی را رقم زد

وی تصریح کرد: تنها در این صورت است که می‌توان مددرسان مردم این مرز و بوم باشیم و بتوانیم فراتر از شعار دادن‌ها و نق زدن‌های شبه‌روشنفکرانهٔ رایج گامی عملی، انقلابی و خداپسندانه برداریم.

جویبار با اشاره به اینکه اردوی جهادی دانشگاه کردستان از ۱۲ شهریور ماه آغاز می‌شود، افزود: دانشجویان متقاضی شرکت در اردوی جهادی بسیج دانشجویی برای نام نویسی اردوی جهادی دانشگاه کردستان در تابستان ٩٧ برای اعزام به روستا‌های محروم استان کردستان می‌توانند تا ۲۵ مردادماه ثبت نام به عمل آورند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: این اردو به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود و دانشجویان شرکت کننده در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی به مدد روستاییان می‌روند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات