خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی فامنین در 10 روستای منطقه پیشخور

فرمانده سپاه ناحیه فامنین از فعالیت و خدمات‌رسانی 25 گروه جهادی در 10 روستای منطقه پیشخور فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۰۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی فامنین در 10 روستای منطقه پیشخورحسن بهادری‌یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با بیان اینکه در منطقه فامنین 25 گروه جهادی مشغول ارائه خدمات هستند، اظهار داشت: این گروه‌ها در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، ورزشی و... فعالیت می‌کنند که بیشتر این گروه‌ها از دانشجویان دانشگاه‌های همدان هستند.

وی افزود: این گروه‌ها متشکل از برادران و خواهران دانشجو در 10 روستای منطقه پیشخور برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده فعالیت سازندگی و رفع محرومیت انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: سه گروه از این جهادگران در روستای امیرآباد به ساخت خانه برای نیازمندان مشغول هستند و همزمان کارهای فرهنگی برای جوانان و نوجوانان و برای بانوان این روستا انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در روستای مرغ‌آباد و قلقل‌آباد نیز گروه‌های دیگری در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی فعالیت دارند و نیز برای رفع محرومیت نیازمندان جهاد می‌کنند.

بهادری‌یکتا با اشاره به تاثیرگذاری این اردوها گفت: این اردوها دارای فواید و تاثیرات عمیقی برای جهاد گران نیز هست چرا که بیشتر دانشجویان و طلاب جهادگر بعد از این اردوها روحیه خود را بالا برده و مشتاق خدمت به خلق الله می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات