توزیع ۱۷۰۰ حلقه لاستیک کامیون در کردستان

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک بین کامیونداران تاکنون یک هزار و ۷۰۰ حلقه لاستیک در این استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۳۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، سید البرز حسینی اظهار داشت: این تعداد لاستیک به نرخ دولتی در هفت نوبت توزیعی در اختیار کامیونداران قرار گرفته و روند توزیع به صورت دوره‌ای پس از تامین لاستیک از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: توزیع لاستیک با کیفیت با هدف توزیع عادلانه و قیمت ارزان بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود و هر ۲ حلقه لاستیک وارداتی به قیمت ۲۱ میلیون ریال در عوامل توزیع و فروش مورد تایید صنعت، معدن و تجارت استان تحویل رانندگان می‌شود.


مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه لاستیک‌های وارداتی به بین کامیوندارانی که اقدام به بارگیری کالا می‌کنند توزیع می‌شود، یادآور شد: در این طرح کامیونداران بر حسب بارنامه‌های صادره می‌توانند به شرکت‌های حمل و نقل مراجعه و حواله لاستیک خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: توزیع لاستیک وارداتی در راستای تحقق مطالبات به حق رانندگان ناوگان حمل و نقل از سوی دولت در سراسر کشور انجام می‌شود و در هر نوبت توزیع حدود ۱.۵ درصد از سهمیه کشور به ناوگان این استان تخصیص داده می‌شود.

حسینی افزود: سالانه در این استان ۴۱ هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل باری و مسافر مصرف می‌شود که ۳۱ هزار حلقه آن مربوط به ناوگان باری و ۱۰ هزار حلقه نیز نیاز ناوگان مسافری است.


این استان دارای ۱۲ پایانه مسافری شامل سنندج، بیجار، قروه و دیواندره هر کدام ۲ پایانه و شهرستان‌های مریوان، دهگلان، کامیاران و سقز هر کدام یک مورد است.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار