خبرهای داغ:
در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آزاد استان سمنان مطرح گردید؛

افزایش جلسات هم اندیشی بسیج دانشجویی به منظور گسترش همکاری ها و تفاهم

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آزاد استان سمنان دیدار و گفتگو و بر افزایش جلسات هم اندیشی به منظور گسترش همکاری ها و تفاهم تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین کوهساری مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به میزبانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان انجام شد، جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان نیز حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار مهندس مرتضی دهرویه با توجه به اهمیت چهل سالگی انقلاب اسلامی و توجه بیش از پیش به مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های اصلی و برجسته بسیج دانشجویی استان را در راستای این دو موضوع و به خصوص مرتفع نمودن این آسیب‌های فرهنگی-اجتماعی و همچنین تاکید بر اهمیت موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی، عنوان کرد.
در قسمت بعدی این دیدار حجت الاسلام کوهساری مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان سمنان، با توجه به نیاز سنجی‌های صورت گرفته در مجموعه دانشگاه‌های آزاد استان، برنامه‌ها و راهکار‌های اجرایی برگزاری این برنامه‌ها را ارائه نمودند و خواستار برگزاری جلسات هم اندیشی و همفکری گسترده‌تر با حضور مدیران مختلف بسیج دانشجویی پیرامون این مباحث شدند.
در ادامه مدیران بسیج دانشجویی استان به بیان برنامه‌ها و راهکار‌های اجرایی در زمنیه مدیریت‌های زیرمجموعه خود پرداخته وهمچنین در انتها پیرامون اجرای برنامه‌ها و راهکار‌های مشترک و رسیدن به یک تفاهم در این مقوله بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار