خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف استان سمنان خبر داد:

اسکان بیش از ۹۶ هزار نفر در بقاع متبرکه استان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اسکان بیش از ۹۶ هزار نفر در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۱۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی اظهار کرد: هم‌زمان با ایام پایانی سال ۹۷ و آغاز سال نو طرح نوروزی آرامش بهاری در ۵۳ بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان برگزار شد.
وی افزود: در طول اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری بیش از ۹۶ هزار نفر در پایگاه‌های پیش‌بینی‌شده اسکان نوروزی طرح آرامش بهاری در سطح استان اسکان داده شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: در سطح استان ۴۶ پایگاه اسکان در طرح آرامش بهاری پیش‌بینی‌شده بود که با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن جاده‌های استان در برخی از ایام، نسبت به اسکان مسافران و زائران در تعدادی از حسینیه‌ها و مساجد به‌صورت اضطراری و خارج از موارد پیش‌بینی‌شده نیز اقدام شد.
وی با اشاره به تهیه و توزیع غدای گرم بین مردم سیل زده جنوب دامغان و افراد گرفتار در جاده‌های استان گفت: با همت هیات امنای بقاع متبرکه و ادارات اوقاف شهرستان‌های سمنان، دامغان و دفتر نمایندگی اوقاف میامی طی چند نوبت بالغ بر ۴۰۰۰ پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: متاسفانه به دلیل شدت بارندگی و جاری شدن سیل در برخی از استان‌های کشور، در ایام ابتدایی سال شاهد بودیم شماری از هم وطنانمان خانه و کاشانه خود را از دست داده اند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم و مسئولین هر چه سریعتر نسبت به احداث سرپناهی مناسب برای خانواده هی سیل زده اقدام شود.
طرح آرامش بهاری به مناسبت فرارسیدن سال نو همزمان با سراسر کشور، از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در ۵۳ بقعه متبرکه و امامزاده استان سمنان اجرا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار