مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراغه:

خودسازی نخستین ویژگی یاران امام زمان(عج) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در اجتماع دانشجویان در مزار شهدای گمنام این شهرستان، گفت: خودسازی نخستین ویژگی یاران امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۴۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی خود سازی را  اولین ویژه گی یاران امام زمان(عج) دانست و افزود: تا یک دل و یک صدا نباشیم ظهور محقق نخواهد شد و اگر در ظاهر باهم باشیم ولی در قلب و عمل با هم نباشیم کار به جایی نمی رسد.

وی افزود: زمانی ظهور محقق خواهد شد که با هم یک دل و یک صدا باشیم و هیچ واهمه ای از کفار و استکبار نداشته باشند.

وی یاران امام زمان را افرادی خدا شناس  معرفی کرد و گفت: اگر ما تمدن سازی و حکومت اسلامی را خوب و درست ایجاد کرده بودیم الام  اسلام جهانی را می سازیم.

  حجت الاسلام طالعی در پخش دیگر سخنان خود به  به خیانت ها و جنایت های زمان رئیس جمهور سابق امریکا  هم اشاره ای کرد و گفت: آمریکا  از شیطنت های خود دست بردار نیست چراکه در سال های پیشین  تعداد از سازمان ها  و نهادها کشور های دیگر را نیز  تروریستی مطرح کرده بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که همه برنامه ها اعم از پروژه نفوذ و تجزیه کشورهای اسلامی و مقابله با جبهه مقاومت و مساله دولت سازی در کشورهای منطقه به نفع رژیم جعلی صهیونیستی و استحاله فرهنگی و دور زدن تحریم ها که سپاه در کنار دیگر نیروهای تاثیرگذار که بینی امریکا را بر زمین مالیده بودند و از عصبانیت دندان به هم  می سائید چنین حماقتی را از خود نشان داده و سپاه را جزو لیست تروریستی قرار دادند.

وی عمل ترامپ را کار ابلهانه و دیوانگی دانست و گفت: تا زمانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بغض و کینه استکبار جهانی و امریکا را به همراه دارد موفق بوده و  ایستادگی و مقاومت سپاه افزایش خواهد یافت.

در این برنامه از دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان نور و فعالان فرهنگی دانشگاه های مراغه تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار