با حضور رئیس بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری؛

تشکیل جلسه ابلاغ برنامه‌های سال ۹۸

جلسه ابلاغ برنامه‌های سال ۹۸ به مسئولین کانون‌های بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۶۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، جلسه ابلاغ برنامه‌های سال ۹۸ به مسئولین کانون‌های بسیج اساتید استان ، روز دوشنبه با حضور رئیس بسیج اساتید استان، شورای مرکزی و مسئولین کانون‌ها در مرکز سازمان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر احمدرضا بسیج ، مسئول بسیج اساتید استان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین و شورای مرکزی کانون‌های بسیج اساتید از اجرای برنامه‌های سازمان بسیج در سال ۹۷، از رویکرد و نحوه اجرای برنامه‌های سازمان در سال ۹۸ خبر داد.

ایشا ضمن تأکید بر فعالیت فرماندهان جنگ نرم در حوزه‌های مختلف در دانشگاه‌ها، خواهان تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌های استان شده و خواهان تلاش بیشتر جهت حل مشکلات کشور و مردم توسط این سازمان مقدس گردید.

دکتر بسیج ضمن تأکید بر راه‌اندازی اندیشکده‌ها در دانشگاه‌ها و کاربردی بودن و عملیاتی شدن تحقیقات علمی پژوهشگران، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج اساتید را در سال جاری، حرکت‌های خلاقانه و مبتکرانه اساتید بسیجی در تحقق شعار امسال یعنی رونق تولید دانست.

ایشان نقش نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها را در تحقق شعار سال بسیار مهم و حائز اهمیت دانسته و خاطر نشان کرد که آن‌ها می‌توانند با تبدیل دانش خود به فناوری و کارآفرینی در رونق تولید کشور نقش داشته باشند.

مسئول بسیج اساتید استان کار اصلی دانشگاه‌ها را تربیت نیروهای متخصص و متعهد بر اساس نیاز کشور و تلاش هدفمند و برنامه‌ریزی شده برای رونق گرفتن تولید ملی این قشر فرهیخته معرفی کرد.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار