رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان محلات خبر داد

برگزاری همایش پیادروی خانوادگی صبح و نشاط در محلات

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان محلات گفت: همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی صبح و نشاط جمعه 31 خرداد با همکاری تمامی دستگاههای اجرایی در شهرستان محلات برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۴۱۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸

حمید بیگی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان محلات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی 31 خرداد ماه سال جاری با حضور گسترده و پرشور مردم از برنامه صبح و نشاط و شبکه 3 پخش مستقیم می شود که در این همایش بزرگ به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه بخشی از سلامت جامعه با توسعه ورزش همگانی محقق می شود، بیان داشت: نشاط، سلامت و فعالیت های روزانه در جامعه با توسعه ورزش همگانی تامین می شود.

بیگی به سخنان مقام معظم رهبری با این مضمون که «ورزش همگانی یک دامنه است و ورزش قهرمانی قله آن» اشاره و تصریح کرد : دامنه به فراگیری ورزش اشاره دارد و بحث قله نیز به ارتقاء بخشی از این دامنه، اما نکته ای که باید توجه داشت این است که ورزش قهرمانی باعث ایجاد انگیزه در بین افراد می شود و باید از آن استقبال کنیم و هزینه های مصرفی در بخش ورزش همگانی سرمایه گذاری بلند مدت برای جامعه ای سالم است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان محلات اظهار کرد: توجه ویژه ای نیز در استان و شهرستان به موضوع ورزش همگانی وجود دارد که برگزاری شورای ورزش همگانی نشان دهنده اهمیت بالای ورزش همگانی در جامعه است.

وی با اشاره به نقش مهم ورزش به عنوان ایجاد کننده سلامتی، نشاط، شادابی و پرکردن اوقات فراغت به روش مفید و عنصر پیش گیرنده بیماری های جسمی و روانی افزود: اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون با حضور کارشناسان مرکز بهداشت و استقرار پایگاه سیار این طرح در این همایش اجرا خواهد شد.

حمید بیگی یادآور شد: افزایش اعتماد به نفس، ارتقاء وضعیت روحی و روانی شهروندان در گرو توجه ویژه به ورزش به ویژه ورزش های همگانی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان محلات در پایان افزود : افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان بخشی از اهدافی است که می توان با توجه بیشتر به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرد.

ارسال نظرات