خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان:

ازدحام جمعیت مانع پاسخگویی ترابری عراق برای انتقال زائران شده است

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به استقبال گسترده زائران سالار شهیدان گفت: به دلیل ازدحام جمعیت، ترابری عراق کشش جابه‌جایی نیرو را ندارد و مردم در خروجی مرز شلمچه با مشکل مواجه شدند.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۹۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مرز شلمچه، سردار حسن شاهوارپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه امسال شاهد حضور پرشور و استقبال بی‌سابقه مردم جهت شرکت در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی هستیم.

وی بابیان اینکه تمامی مرزهای استان خوزستان در امنیت کامل هستند و هیچ‌گونه مورد ناامنی در هر دو مرز این استان نداشتیم، عنوان کرد: کشور عراق همکاری خوبی با ایران جهت تأمین امنیت مرز و زوار در شهرهای نجف و کربلا دارد.

فرمانده سپاه خوزستان بابیان اینکه در مسیر نجف تا کربلا نیز امنیت زائران کاملاً برقراراست، بیان کرد: توصیه بنده به زوار عزیز این است که حتماً از مسیرهای اصلی جهت شرکت در راهپیمایی اربعین استفاده کنند.

وی گفت: به دلیل ازدحام جمعیت، ترابری عراق کشش جابه‌جایی نیرو را ندارد و مردم در خروجی مرز شلمچه با مشکل مواجه شدند.

بیشتر بخوانید
اخباراربعین98| مردم دزفول برای زائرین اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند + تصاویر

اخبار اربعین 98| تردد 120 هزار زائر از مرز مهران طی امروز / 1900 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران پیش بینی شده است

اخبار اربعین 98| آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان ایلام‌

سردار شاهوارپور اظهار کرد: در نشست اضطراری که با حضور استاندار خوزستان و سایر مسئولان برگزار شد مقرر کردیم که وسایل نقلیه ایی جهت جابجایی زائران به عراق ارسال کنند.
وی گفت: در تلاشیم که این مشکل را به‌طور کامل رفع کنیم. علی‌رغم حجم سنگین حضور زائران با همکاری مردم و مسئولان عراق هیچ‌گونه ناامنی نداریم و امنیت کامل برای زائران برقرار است.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
پر بیننده ها