ارسال ۲۱ نمایش به دبیرخانه سی‌امین جشنواره تئاتر کردستان

 دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان، از دریافت ۲۱ اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: بعد از بازبینی آثار رسیده، ۸ اثر جواز شرکت در مرحله پایانی جشنواره را به دست خواهند آورد.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۲۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  شهرام میرزایی، دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان امروز، ششم آبان ماه در جلسه ستاد برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استان کردستان، اظهار کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار به سی‌امین جشنواره تئاتر استانی، ۲۱ گروه نمایشی آثار خود را برای شرکت در این دوره از جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: فراخوان سی‌امین جشنواره تئاتر استانی اردیبهشت‌ماه امسال در بین گروه‌های نمایشی اعلام شد و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره، از استقبال گروه‌های نمایشی و رشد قابل‌توجه سی‌امین دوره حکایت دارد.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان، بیان کرد: تمامی نمایش‌هایی که از اول شهریور سال ۹۷ تا اول آبان سال جاری تولید و اجرای عمومی شده باشند، امکان شرکت و حضور در این دوره از جشنواره تئاتر استانی را داشتند.

میرزایی با اشاره به اینکه از تمامی شهرستان‌های استان اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است، افزود: سنندج با ۹ اثر بیشترین و شهرستان‌های بانه و مریوان هرکدام با یک اثر کمترین مشارکت را در این جشنواره دارند.

وی زمان بازبینی آثار ارسال‌شده را هشتم تا ۱۵ آبان ماه جاری اعلام کرد و گفت: بعد از بازبینی آثار رسیده، ۸ اثر جواز شرکت در مرحله پایانی جشنواره را به دست خواهند آورد.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان، کشف و شناسایی استعداد‌های مؤثر در پیشرفت تئاتر استان، حمایت از گروه‌های نمایشی جهت تولید آثار ارزشمند و اجرای عمومی در سطح استان و تعامل و همفکری هنرمندان جوان و پیشکسوت را ازجمله اهداف این دوره از جشنواره تئاتر استانی برشمرد.

یادآور می‌شود؛ سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنر‌های نمایشی استان کردستان، در روز‌های ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه جاری راستای اهداف فرهنگی و هنری و تأکید بر تولید آثار ارزشمند مطابق با شأن و پیشینه درخشان تئاتر در کردستان برگزار می‌شود.
 
انتهاپیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار