امام جمعه فشافویه مطرح کرد:

شتاب در کاهش تعهدات برجامی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری بسیج:امام جمعه فشافویه گفت: از دولت میخواهیم گام های بعدی را برای کاهش تعهدات برجامی با شتاب بیشتری بردارند، در این راه لازم است که نگاه دولت به درون باشد.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۸۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه فشافویه حجت الاسلام شیخ میثم درگاهی، امام جمعه فشافویه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهر حسن آباد اظهار داشت: در حال حاضر بخش فشافویه با مشکلات و معضلات زیست محیطی دست و پنجه نرم می‌کند و ایجاد کلانتری دوم نیز جزو نیازهای اصلی شهر است که مسئولین نیز  در حال پیگیری آن هستند.

وی با بیان اینکه اگر تلاش نتیجه ای نداشت نباید باعث یاس و ناامیدی شود، افزود: از مردم و مسئولین میخواهیم که ناامید نشوید و حرکت کنید، زیرا که تلاش ما برای مردم است و قطعا عنایت ویژه خداوند در کاهش مشکلات مردم شامل حال مسئولین این شهر خواهد شد.

حجت الاسلام درگاهی با بیان اینکه در حال حاضر دولت در گام چهارم  کاستی تعهدات برجام قرار دارد، گفت: در عدم پایبندی به برجام و کاهش تعهدات نزدیک به یک سال صبر کردیم و در حدود ۶ ماه است که گام به گام تعهدات خود را به برجام تقلیل دادیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بر همگان ثابت شده که دولت آمریکا و کشورهای اروپایی به برجام پایبند نبوده و تنها به دنبال منافع خود هستند.

امام جمعه فشافویه بیان کرد: ذات استکبار به دنبال استعمار و تنها به دنبال منافع خود است و تصمیم دارد که بر گرده مستضعفین سوار شود.

 

وی تاکید کرد: دولت با هدف شناساندن چهره استکبار  برجام را امضا کرد و بسیاری از مباحث کشور معطل شد، لذا به نظر می رسد این روش و شیوه کافی است و مردم با چهره استکبار آشنا شدند.

درگاهی با بیان اینکه همگان متوجه شدند که آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا قابل اعتماد نیستند، اضافه کرد: از دولت محترم میخواهیم گام های بعدی را برای کاهش تعهدات برجامی با شتاب ییشتری بردارند، در این راه لازم است که نگاه دولت به درون باشد.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری راه حل برون رفت از مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون است، لذا چرا به فرموده امام خامنه ای که حکیم، متقی و ولی خداست، گوش نمی‌دهیم.

امام جمعه فشافویه مطرح کرد: نگاه به درون است که باعث رشد می شود و اگر به خودمان تکیه کنیم و به قدرت ایمان خود باور داشته باشیم دیگر نیازی به قدرت و علم بیرونی نخواهیم داشت و خداوند ما را بی نیاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خداوند برای ما کافی است و همواره به انسان ها عزت، علم چقدرت می‌دهد، افزود: در ۸سال دفاع مقدس ما با دست خالی در مقابل قدرت های پوشالی دنیا جنگیدیم و پیروز شدیم که این پیروزی ثمره نگاه به درون است.

درگاهی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر باید بستر را برای تولید داخلی مهیا کرده و از بروکراسی های اداری و مشکلات بکاهیم و فضا را برای کار جوانان فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه امروز عمده مشکلات اقتصادی کشور ما مربوط به مسایل درونی است،  تصریح کرد: در آغاز گام چهارم از دولت انتظار داریم شتاب بیشتری در پیشرفت این راه داشته و همواره نگاه به درون داشته باشند و موارد را با سیاست خارجی گره نزنند.

 

 

 

ارسال نظرات