خبرهای داغ:
عضو شورای عالی بسیج حقوق‌دانان خوزستان بیان کرد:

‌طرح "هر مسجد؛ یک حقوق دان" در اهواز آغاز می‌شود‌

عضو شورای عالی بسیج حقوق‌دانان خوزستان با اشاره به تدبیر رئیس قوه قضاییه برای ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم گفت: بسیج حقوق‌دانان از یک ماه پیش این طرح را در مسجد الغدیر اهواز شروع کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۹۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

محسن ساکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز،اظهار داشت: حمایت حقوقی از تولید ملی و جلوگیری از رکود صنایع تولیدی از راهبردهای اساسی بسیج حقوق‌دانان خوزستان است.

وی افزود: صنایع و شرکت‌های کوچک و بزرگ در استان وجود دارند که تولید در آنها به دلیل مشکلات قانونی و حقوقی با چالش روبرو شده و در معرض تعطیلی و در نتیجه بیکاری کارگران قرار دارند. بسیج حقوق دانان حمایت حقوقی از این دستگاه ها را در دستور کار خود داشته و به شکل رایگان وکالت آنها را برعهده می‌گیرد.

دبیر همایش فرهنگی هفته بسیج ادامه داد: بسیج حقوق دانان در کنار این وظیفه، به شکل میدانی نیز دستگاه ها و صنایع را پایش و شرکتی که ورشکسته شده و یا در رکود به سر می‌برد، شناسایی و مشاوره و کمک رایگان حقوقی ارائه می‌دهد.

ساکی به مساله "هر مسجد، یک حقوق دانان" اشاره و بیان داشت: با تدبیری که آیت الله رئیسی برای دسترسی راحت مردم به وکیل اندیشیدند این مساله در استان خوزستان نیز شروع شده و از ماه پیش بسیج حقوقدانان در اهواز و از مسجد الغدیر این طرح را شروع کردند.

وی ادامه داد: در این طرح وکلا بین نماز مغرب و عشا در مسجد حاضر و به مردم به شکل رایگان مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد. این طرح به زودی در سایر مساجد نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/331/ش

ارسال نظرات
پر بیننده ها