تعیین تکلیف ۲۰ طرح درمانی راکد در استان

۲۰ طرح درمانی راکد در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شدند.
کد خبر: ۹۱۹۶۰۵۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این استان گفت: ساخت این تعداد طرح از سر گرفته شده و تکمیل آن‌ها جزو اولویت‌های این دانشگاه خواهد بود.
پرویز یزدان پناه افزود: روند اجرایی ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام که به دلایل مختلف متوقف شده بود، از سر گرفته شد و در مساحت ۲۰ هزار و زیربنای سه هزار و ۸۰۰ متر مربع در دو فاز ساخته می‌شود.
یزدان پناه اضافه کرد: بیمارستان‌های سی سخت، پاتاوه، لنده و بهمئی با همکاری وزارت بهداشت تعیین تکلیف شده اند که به زودی فعالیت جدی برای ساخت آن‌ها نیز آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: بر خلاف مشکلات موجود، سه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی یاسوج، دهدشت و گچساران در مراحل پایانی ساخت و تجهیز هستند و در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.
یزدان پناه با اشاره به اینکه امید است تا پایان سال بیمارستان نرگسی گچساران تجهیز و آماده افتتاح شود، افزود: آزمایشگاه جامع تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز تا پایان امسال افتتاح و راه اندازی می‌شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرکز پیگیری و تشخیص زود هنگام سرطان در بیمارستان شهید رجایی یاسوج برای خدمت به مردم استان به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند
ارسال نظرات