اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان توسط بسیج سازندگی کردستان + عکس

سرهنگ عسکری فرمانده سپاه ناحیه سنندج از اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان توسط بسیج سازندگی کردستان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید و الشهدا به نو عروسان سنندجی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۶۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عسکری فرمانده سپاه ناحیه سنندج پیش از ظهر امروز در مراسم اهدا جهیزیه به نو عروسان از اهدا ۲۰ سری جهیزی به نوعروسان توسط بسیج سازندگی کردستان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید و الشهدا خبر داد.

عسکری عنوان کرد: امروز دشمن با هدف قرار دادن معیشت مردم و در تنگنا قرار دادن آن‌ها می‌خواهد مشکلاتی برای نظام عزیزمان ایجاد کند که می‌طلبد ما با روحیه جهادی و ظرفیتی که در سپاه و بسیج داریم در این حوزه نیز سربلند میدان باشیم و با جلو گیری از این اقدام با به زانو در آوردن دشمن یک بار دیگر همت خود را به دشمن نشان دهیم.


سرهنگ عسکری افزود:بسیج بر خود لازم می‌داند همانطور که در مسائل فرهنگی ورود پیدا می‌کند و جلو هجمه‌های دشمن را می‌گیرد در بحث معیشت هم ورود پیدا کرده تا بتواند به شکل‌های مختلف در تامین معیشت مردم مستضعف قرار بگیرد.

وی ارزش هر سری جهیزیه را 15 میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: این جهیزیه‌ها به نوعروسان بی بضاعت در شهر سنندج  اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج در پایان گفت: بسیج و سپاه خود را خادم مردم و نظام میداند و هر کجا بدانند که حضور آنان تاثیر گذار است به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمتگزاری به این ملت هستند.
 
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات