انفجار گاز در شهرری دو مصدوم و خسارات مالی بسیاری برجا گذاشت

خبرگزاری بسیج: انفجار گاز در یک ساختمان چهار طبقه در شهرری موجب بروز خسارات شدید مالی و مصدومیت یک مادر و فرزندش شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۰۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

 ساعت ها از نشت گاز در یک مجتمع آپارتمانی، واقع در خیابان شهید غیوری، بعد از چهار راه خط آهن، می گذرد، اما ظاهرا ساکنان متوجه این بمب ساعتی نمی شوند و پس از ساعتها تراکم گاز در فضای ساختمان، و بسته بودن در و پنجره واحدها به دلیل برودت هوا، فقط یک جرقه کافی است تا اینکه در ساعت 30/20 شامگاه، روز یکشنبه هفدهم آذر ماه جاری انفجار مهیبی موجب تخریب بخش وسیعی از ساختمان و دیوار ها، سقف و شیشه های واحدهای مسکونی مجاور آن می شود.

 خوشبختانه ساکنان یکی از واحد ها هنگام وقوع حادثه در خانه حضور نداشتند، واحد روبروی این مجتمع هم خالی از سکنه بوده، است. اما یک مادر و فرزند دختر خردسالش در طبقه سوم بر اثر آتش سوزی ناشی از انفجار گاز دچار سوختگی می شوند که به بیمارستان منتقل شدند.

    مسلم کهریزی، مالک واحد طبقه دوم این مجتمع در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این ساختمان نوساز بوده و سال 93  در چهار طبقه 75 متر مربعی تک واحدی احداث شده است؛ وی افزود: متاسفانه همه دیوارها و پنجره ساختمان فروریخته و فقط ستون ها و کف بنا باقی مانده است؛ در حال حاضر ماموران ادارات گاز، برق، شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه های مربوط در حال انجام عملیات آواربرداری و رفع خطرات احتمالی هستند. علت حادثه نیز از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال نظرات