محمدرضا مسلمي سوارابادي
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند:
مراسم یادواره شهدای گمنام شهر مهاجران با حضور دانش آموزان بسیجی دبیرستان دخترانه فرزانگان، و حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی کوثر شازند، مربیان طرح شهید بهنام محمدی، مدیریت و معلمان ، در دبیرستان فرزانگان شهر مهاجران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۲۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛فرمانده سپاه ناحیه شازند در یادواره شهدای کمنام این شهرستان با اشاره به فعالیت های فرهنگی بسیج دانش‌آموزی و تقدیر از متولیان برگزاری مراسم یادواره گفت : برگزاری یادواره شهدا یکی از روش های زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است که اجر معنوی بالایی دارد. 

سرهنگ مهجوری در ادامه خاطر نشان کرد : دانش آموزان باید با الگوگیری از شهدا، سبک زندگی خود را تنظیم کنند، زیرا شهدای والا مقام، با فداکاری های خود، حجت را بر ما تمام کردند و به ما فهمانده اند که خودشان عند ربهم یرزقونند و ما غرق شدگان در دنیایی فانی و اگر کسی بخواهد راه سعادت را از شقاوت تشخیص دهد باید به شهدا تاسی نماید تا عاقبت بخیری نصیب او شود. 

فرمانده سپاه ناحیه شازند در پایان به ذکر کراماتی از شهدای عزیز پرداخت و به واقعه "امضاء سرخ" کرامت  شهید سید مجتبی صالحی خوانساری که بعد از شهادتش برنامه امتحانی دخترش را امضا میکند، اشاره نمود و گفت:  اینگونه کرامات نشان دهنده ی اثر گذاری و زنده بودن شهید است و وظیفه ما نشر این ارزشها در جامعه است.

ارسال نظرات