مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک:

بسیج حقوقدانان پرچمدار قانون و عدالت است/کانون بسیج حقوقدانان آماده خدمت رسانی به همشهریان اراکی

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک گفت: بسیج حقوقدانان با طرح‌هایی مثل هر مسجد یک حقوق دان، شبکه نخبگانی که شهریور امسال  ایجاد شد آماده هستند برای نظام در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی کنند.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۹۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به‌گزارش سرویس بسیج خبرگزاری بسیج حقوقدانان استان مرکزی از اراک؛  محمد طالبی مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: بسیج حقوق دانان متشکل از حقوق دانان پایبند به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی است که هر کدام حافظ قانون اساسی به لحاظ یک قشر فرهیخته قانون دان، قانون مدار، عدالت خواه و عدالت گستر است.

وی افزود:امسال در هفته بسیج حقوق دانان، قضات، وکلا، استادان، کارمندان، سردفتران و دفتریاران، دانشجویان حقوقی تحصیلات تکمیلی بسیجی از سایر مجموعه‌هایی که حقوق دانان مشغول خدمت هستند برنامه‌های متنوعی انجام دادند که قابل تقدیر است.

طالبی اظهار داشت: این برنامه ها با سه شعار محوری جهاد حقوقی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند تا بتوانند در پشت سر مقام معظم رهبری در ترویج فرهنگ قانون مداری بین مردم و مسئولان و مبارزه با فساد، جهاد حقوقی را نسبت به هر موضوعی در کشور که مردم نسبت به آن دغدغه دارند مثل سند۲۰۳۰، fatf، cft اثربخش و تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: طرح‌هایی مثل هر مسجد یک حقوق دان، شبکه نخبگانی که شهریور امسال  ایجاد شد آماده هستند برای نظام در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی کنند.

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در پایان خاطر نشان کرد: حقوق دانان بسیجی پرچمدار قانون و عدالت هستند و ما امیدواریم بتوانیم از ظرفیت عظیم بسیج در عرصه‌های مختلف حقوقی به مردم و نظام مقدس کشورمان خدمت کنیم.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات