ماراتن استیضاح؛ با استعفای شهردار باقرشهر به خط پایان رسید

خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی باقرشهر در جلسه استیضاح شهردار باقرشهر گفت : جلسه از حالت استیضاح به حالت بررسی استعفا، تغییر وضعیت پیدا کرده است و پس از بررسی استعفای شهردار باقرشهر، پایان کار ناصری پور از سوی شورای اسلامی باقرشهر اعلام می شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۶۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲

جلسه فوق العاده شورای اسلامی باقرشهر با حضور نماینده خبرنگاران بسیج رسانه و خانه مطبوعات  با هدف بررسی طرح استیضاح شهردار این شهر ظهر امروز و با  یک ساعت و نیم تاخیر از زمان رسمی آغاز جلسه، در محل سالن جلسات شورای اسلامی باقرشهر با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، احمد امانی مسئول امور شهری حوزه معاونت امور عمرانی فرمانداری و نماینده ویژه فرمانداری، مسئولین شهری و نماینده خبرنگاران بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان ری برپا شد.

در این جلسه، علیرضا ناصری پور، شهردار باقرشهر در جلسه استیضاح، به دفاع از کارنامه حضور خود در این شهر پرداخت.

ناصری پور رضای خدا را اولویت کاری خود دانست و گفت: خداراشاکرم که همواره رضایت خدا و خلق الله را سرلوحه و اولویت کار خویش قرار داده ام.

در ادامه این جلسه و پس از رایزنی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر، طرح استیضاح از سوی اعضای این شورا پس گرفته شد و شهردار باقرشهر استعفای خود را از ادامه این مسولیت به رییس شورای اسلامی این شهر تحویل داد.

حسین ابراهیمی، رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این جلسه گفت : جلسه از حالت استیضاح به حالت بررسی استعفا، تغییر وضعیت پیدا کرده است و پس از بررسی استعفای ایشان پایان کار ناصری پور شهردار باقرشهر از سوی شورای اسلامی باقرشهر اعلام می گردد.

گفتنی است پس از پذیرش استعفای ناصری پور،  اسد سرنابه، مسئول واحد فنی و شهرسازی شهرداری باقرشهر به عنوان سرپرست شهرداری باقرشهر از سوی شورای اسلامی باقرشهر معرفی شد.

 

 

ارسال نظرات