خبرهای داغ:

مرمت مزار شهدای روستای ناصر آباد در هندیجان

با همت و تلاش صادقانه بسیجیان گروه جهادی شهید حیدری حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی، مزار مطهر شهدای روستای ناصر آباد از توابع شهرستان هندیجان مرمت و بازسازی شدند .
کد خبر: ۹۱۹۹۳۴۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مزار مطهر شهدای روستای ناصر آباد با همت گروه جهادی شهید حیدری در اقدامی جهادی پس از مدت ها پیگیری و همکاری خانواده های این شهدا و با توجه به تکریم و توجه به مرقد مطهر شهدا ، بازسازی و مرمت شدند.
 
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهرزهره بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان ، پاسدار صادق بحرکانی در این باره اظهار کرد :با جدیت و برنامه ریزی هر جا نیاز باشد گروه های جهادی پای کار می آیند و خدمات رسانی شایسته ایی برای مردم منطقه خواهند داشت و تاکنون این گونه کارهابه شایستگی انجام گرفته اند.
 
 
وی افزود: از عمده اقدامات شایسته و خداپسندانه ، همین تکریم و توجه ویژه در بازسازی مزار مطهر شهدای گرانقدر در سطح شهرستان از جمله مزار های شهدا در روستا ها هست که با تلاش گروه جهادی شهید حیدری مزار شهدای روستای ناصر آباد باز سازی و مرمت شدند که مورد استقبال این خانواده های بزرگوار و اهالی این روستا قرار گرفت .
 
 
وی بابیان پیگیری دیگر کارها با تلاش گروه های جهادی گفت: از دیگر اقدامات گروه های جهادی حوزه  مقاومت بسیج شهید آوینی ، تعمیر و مرمت خانه های محرومین در روستاها بوده که با جدیت در قالب قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام گرفته و همچنان ادامه دارد .
 
 
پاسدار بحرکانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهر زهره بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان عنوان کرد : بسیجیان گروه جهادی  با انگیزه بالایی که دارند در هر شرایطی آماده خدمات رسانی به مناطق محروم مخصوصا روستایی شهرستان هستند و با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری برای یاری رساندن به محرومین ، هر جا نیاز و ضروری باشد گروه های جهادی پای کار هستند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها