مدیرکانون فرهنگی مسجد باقرالعلوم(ع):

تراز فعالیت مسجد باقرالعلوم(ع) شهرجدید هشتگرد حضور پرشور جوانان و نوجوانان محله است

مدیرکانون فرهنگی مسجد باقرالعلوم(ع) با اشاره به اهمیت حضور پرشور و مستعد جوانان و نوجوانان در مسجد گفت: تراز فعالیت مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) شهرجدید هشتگرد برمبنای حضور مستعد جوانان و نوجوانان محلّه است.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۰۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی مقدم در خصوص روند فعالیت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) واقع در مسجد شهر جدید هشتگرد گفت: کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) در طول گذشت ۱۰ سال اخیر ظرفیت های مستعد و توانمند فرهنگی را در سطح منطقه شهر جدید هشتگرد بسترسازی کرده است.

تراز فعالیت مسجد باقرالعلوم(ع) شهرجدید هشتگرد حضور پرشور جوانان و نوجوانان محله است

مدیرکانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) شهر جدید هشتگرد افزود: بازدید مسئولان و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از روند فعالیت های این کانون جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با اشاره به ضرورت حضور کارشناسان و مسئولان فرهنگی در جریان اجرای برنامه های فرهنگی هنری مسجد توضیح داد: بارها پیش آمده بود که تصور می کردیم جزء کانون های فراموش شده از نظر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به دلیل کم اهمیتی آنان هستیم ولی در جریان اجرای طرح فهما مشخص شد که هنوز این توجه وجود دارد.

مقدم با بیان این مطلب که ستاد حمایت خاصی از ما تا به امروز نداشته است، تصریح کرد: فعالان کانون فرهنگی باقرالعلوم(ع) تا کنون چشم داشتی به حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان نداشته اند، چرا که این منطقه مردمان بالقوه ارزشی و انقلابی و مذهبی دارد.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم(ع) در منطقه هشتگرد خاطرنشان کرد: با حمایت های اهالی مسجدتوانسته ایم کارهایی زیاد به ثمر برسانیم این در حالی است که مشکلات مالی و حمایتی داریم ولی حضور متولیان فرهنگی تاثیر بسزایی در روند گسترش و اقدامات و اثر گذاری در هدف های ما دارد.

مقدم در پایان تاکید کرد: ما در همه زمینه ها فعالیت های گسترده ای داریم؛ بیشتر نیرو های مسجد جوانان و نوجوانان هستند و در عین حال با وجود دوری کانون از مرکز استان فعالیت هایی در سطح استانی انجام می دهیم و این مطلب به واسطه وجود افراد انقلابی و دلسوز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها