امام مسجد ولیعصر شهرجدید هشتگرد:

کار فرهنگی که سختی نداشته باشد فرهنگی و جهادی نیست

مدیر کانون فرهنگی هنری ولیعصرعجل الله از حضور گسترده جوانان و نوجوانان و جذب مشارکت های مردمی و همیاری و همکاری با مسجد خبرداد و گفت: کارفرهنگی که سختی نداشته باشد کار فرهنگی و جهادی نیست.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۰۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگراری بسیج از کرج ، حجت الاسلام عطاء الهی گفت:  مسجد ولیعصر عجل الله قدمی ترین مسجد شهر جدید هشتگرد است، که با توجه به نیروهای انقلابی و دلسوز زیرساخت های خوبی در آن دیده شده است. در این مسجد مقبره پنج شهید گمنام دفاع مقدس جای گرفته که فضای مسجد را معنوی تر کرده است.

 کار فرهنگی که سختی نداشته باشد فرهنگی و جهادی نیست

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد ولیعصر(عج) افزود: به تازگی امام راکب این مسجد شده ام و برنامه های زیادی در دست اقدام برای رشد و شکوفایی مسجد و محله و حتی منطقه دارم. 

وی توضیح داد: متاسفانه برای هر تغییر در هر جایگاهی مخالفت هایی وجود دارد که بدون بینش و تحقیق و اطلاع نظر می دهند و مورد قضاوت قرار می گیریم و این یکی از موانع روند برنامه ها تلقی می شود.

حجت الاسلام عظاء الهی با بیان این مطلب که بنده تلاش دارم جوانانی را تربیت نماییم ، توضیح داد: تربیت نسلی هدفمند، اثرگذار و شاخص در جریان اجرای برنامه ها زمینه پویایی و رونق هرچه بهتر و بیشتر مساجد است.

امام مسجد ولیعصر" عجل الله" گفت: جوان و نوجوان منشاء نشاط و تعالی و شور هستند، ولی اگر برنامه و کارکارشناسی انجام نشود همین جوان به بی راهه می روند.

وی توضیح داد: ضرورت کار فرهنگی برای جوانان و نوجوانان اهمیت اساسی و ویژه ای دارد، چرا که در وضعیت کنونی با تهاجم فرهنگی رو به رو هستیم.

وی ادامه داد: گاهی جوانان با  دغدغه های متفاوتی که دارند، وقت خورد را با هدف های بیهوده و کم ارزش می گذرانند بدون اینکه توجه داشته باشند این زمان جوانی که بگذرد دیگر نخواهد برگشت و پشیمانی سودی ندارد.

عطاء الهی افزود: در این مسجد برنامه ها معطوف به هیئت و عزاداری است؛ کارهای فرهنگی و تربیتی ارزش و جایگاه خود را به شکلی که باید طبق استاندارهای مسجد سوق ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها