نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران:

مودت بین مسئولین، سیره معصومین است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران، مودت بین مسئولین را از سیره معصومین دانست و افزود: باید دانست که قطع صله رحم از نگرانی های اصلی رسول خدا بود.
کد خبر: ۹۲۰۱۴۴۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران ظهر امروز در همایش طرح مودت نیروهای نظامی و انتظامی این استان با اشاره به روایتی  از امیرالمؤمنان علی(ع) گفت: گاهی پیامبر(ص) از موضوعاتی نگران  بود، نگرانی های پیامبر(ص) را به چند موضوع می توان دسته بندی کرد، پیامبر از ضعیف شمردن دین نگران بود و فرمود نباید اجازه داد که  دین در جامعه کمرنگ شود.

وی ادامه داد: نگرانی دیگر پیامبر اسلام از قانون فروشی بود، همانطور که عبور از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی نوعی قانون گریزی است، متأسفانه برخی از کاندیداها که در انتخابات تأیید صلاحیت نمی شوند به شورای نگهبان می تازند که این نوعی قانون فروشی است و همین طور خرید و فروش رأی مدل دیگری از قانون فروشی است.

این مقام مسئول مودت بین مسئولین را از سیره معصومین دانست و افزود: عده قلیلی خودی را رها کرده و به غیر خودی پناه می برند، دست از ولایت مداری برداشته و چشم به دشمن دوخته اند، باید  دانست که قطع رحم از نگرانی های اصلی رسول خدا(ص) بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) عمل نکردن به قرآن و در عین حال خواندن و شنیدن قرآن با صوت زیبا را یکی دیگر از عوامل نگرانی خاتم الأنبیا(ص) خواند و مطرح کرد: مبادا در عرصه انتخابات کسی جلوتر بیفتد که در شناخت دین عقب تر از دیگر مردم باشد.

ارسال نظرات