به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج برگزار شد:

برگزاری ویزیت رایگان در منطقه محروم تپه قشلاق

ویزیت رایگان در منطقه محروم تپه قشلاق به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۲۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج گفت: طرح جهادی ویزیت رایگان پزشکان گروه جهادی انصارالمهدی (عج) در منطقه تپه قشلاق با هماهنگی و همکاری خوب فرمانده پایگاه شهدای محمد شهر حوزه مقاومت بسیج ۵۱۳ شهید کاظمی برگزار شد و اجرای طرح ویزیت رایگان پزشکی گام موثری در دسترسی و ایجاد عدالت در سلامت برای مردم است تا بتواند موجب ایجاد رضایت و آرامش و آسایش مردم این منطقه شد.

برگزاری ویزیت رایگان در منطقه محروم تپه قشلاق

وی گفت: پس از هماهنگی های لازم با بسیج سازندگی سپاه استان البرز و فرمانده محترم پایگاه بسیج شهدای محمد شهر و با توجه به نیاز سنجی به عمل آمده از این منطقه ویزیت رایگان پزشکی با حضور پزشک عمومی و پوست و مو،متخصص زنان و مامایی، امدادگران بسیجی جهت گرفتن تست قندو فشار خون در این منطقه با استقبال پر شور اهالی محترم تپه قشلاق برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج افزود: در قسمت پزشک عمومی و پوست مو تعداد ۵۶ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند و مشاوره های لازم درمانی به این عزیزان داده شد و اکثر این عزیزان جهت ادامه درمان نامه رایگان جهت حضور در کلینک پزشکی را دریافت کردند. و در بخش زنان و مامایی از تعداد ۴۶ نفر ویزیت به عمل آمد و مشاوره لازم درمانی به این عزیزان داده شد و سپس کلاس های پیشگیری از بیماری زنان برای این عزیزان برگزار شد.

وی تصریح کرد: از تعداد ۵۰ نفر تست فشار خون و قند خون به عمل آمد و به افراد مراجعه کننده آموزش های لازم جهت کنترل فشار خون ،قند خون و تغذیه سالم نیز ارائه شد.

برگزاری ویزیت رایگان در منطقه محروم تپه قشلاق

وی ادامه داد: هدفمان این است که هر روز پزشک متفاوت را داشته باشیم، بر همین اساس با برنامه ریزی و هماهنگی لازم با فرمانده محترم پایگاه شهدای محمد شهر هروز از دو الی چند پزشک از جمله: متخصص ارتوپدی، فیزیوتراپ، کاردرمان، روانشناس و مشاور خانواده، دندانپزشک، جراح کلیه و اورلوژی و... تا ۱۰ دی ماه جهت ویزیت رایگان مردمی اهالی این منطقه اقدام خواهیم کرد تا اهالی این منطقه دیگر دغدغه بیماری خود را نداشته باشند و با خیلی آسوده به زندگی عادی خود ادامه دهند.

برگزاری ویزیت رایگان در منطقه محروم تپه قشلاق

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری گفت: با تلاش و حمایت سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تلاش میکنیم تا چند برنامه بزرگ پزشکی در سطح وسیع برگزار کنیم و خدماتی را با رویکرد متفاوت به مردم ارائه دهیم. و بسیج سازندگی و گروه انصارالمهدی (عج) هر هفته با حضور پزشکان خودوم و دلسوز در مناطق محروم افتخار خادمی این را دارد که مردم عزیز استان البرز را در بحث سلامت ویزیت کرده و به این عزیزان خدمات پزشکی و درمانی رایگان جهت ادامه روند درمان بدهد.

برگزاری ویزیت رایگان در منطقه محروم تپه قشلاق

ارسال نظرات
پر بیننده ها