امام جمعه شهرستان زرندیه در مراسم گرامی داشت شهید قاسم سلیمانی :

شهادت آرزوی همه اولیای خداست / امروز جهان اسلام عزادار یک سرباز ولایت است

کد خبر: ۹۲۰۵۲۰۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش مراسم گرامی داشت در جای جای مختلف شهرستان زرندیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه با بیان اینکه شهادت آرزوی همه اولیای خداست یادآور شد: ائمه معصومین ، پیامبران الهی و اولیای خدا ، خلاصه و منتهای همه آرزوهایشان شهادت در راه خداست.

امام جمعه شهرستان زرندیه با تاکید بر خدمات وافتخارات حضرت امیر المومنین علی (ع) اظهار داشت : آن حضرت با وجود افتخارات و خدمات زیادی که به اسلام و مسلمین در عرصه های مختلف از جمله جنگ های بدر ، خیبر ، احد ، احزاب ، لیله المبیت و ... وقتی که شمشیر به فرق حضرت اصابت کرد و خود را در نزدیکی شهادت مشاهده کرد ،  فرمود : «فزت و رب الکعبه».

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه داغ از دست دادن عزیزانی چون سردار سلیمانی که نه تنها دلهای شیعیان و مسلمانان بلکه دلهای  مسحیان و یهودیان را ربوده بود ، بسیار سخت است ؛ گفت: امروز جهان اسلام عزادار یک سرباز ولایت است ، که از مناطق محروم کشور رویده و با ورود به دانشگاه دفاع مقدس به چنین جایگاهی دست یافته است که دوست و دشمن به ویژگی های منحصر به فرد این سردار والا مقام اقرار می کند.

ابراهیمی شهادت  را هدیه ویژه خدا به سربازی دانست که 40 سال آرام و قرار نداشت و در راه اسلام و دین خدا زندگی خود را وقف نموده بود. وی افزود: دیگر آمریکایی ها و یارانش شب آرامی را نخواهند داشت و بواسطه شهادت سردار سلیمانی شب های پر از کابوس آمریکایی ها آغاز شده و همه منتظر دیدن ضرب شصت ایران اسلامی و یاران مقاومت عراقی و لبنانی به آمریکایی ها هستند.

ارسال نظرات