خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان :

شهید سلیمانی برنامه توسعه طلبی آمریکا را برهم زد

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: علی رغم اطلاع‌رسانی کم در اهواز تشیع جنازه با حضور بی‌سابقه مردم انجام گرفت و علی رغم اینکه دوبار مسیر را عوض کردیم جمعیت آن‌قدر فشرده‌شده بود که ما را مجبور به تغییر مسیر کرد.
کد خبر: ۹۲۰۶۶۸۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان به نقل از خبرگزاری تسنیم ؛ سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در مراسم سوگواری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی کارهایی که باید انجام می‌داد را به اتمام رساند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرد و شجاعانه در مقابل دشمن ایستاد و بخشی از کارنامه مقاومت این شهید در آن برهه رقم خورد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) عنوان کرد: سردار سلیمانی به کمک مردم مظلوم غزه رفت که سال‌ها در محاصره رژیم صهیونیستی بودند و روزها و شب‌ها مورد تجاوز رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفتند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: رژیم صهیونیستی از رسیدن دارو به فلسطینی‌ها ترس داشت و امروز به‌شدت از حماس و مردم فلسطین وحشت دارد. به برکت مجاهدت سردار حماسه‌ساز ما یاد گرفتند که چگونه در مقابل دشمن بایستند و مقاومت کنند.

وی اعلام کرد: سردار سلیمانی به مرد مجاهد سید حسن نصرالله کمک کرد و در جنگ 33 روزه در کنار مردم لبنان و سید حسن نصرالله قرار داشت.

سردار شاهوارپور گفت: زمانی که ترامپ جنایتکار جریان داعش را ایجاد کرد سردار سلیمانی در کنار مردم ایستاد و با داعش مقابله کرد. مگر ممکن است ارتشی به نام داعش ماه‌ها آموزش‌دیده باشد و آمریکا اطلاعی از آن نداشته باشید.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) عنوان کرد: سردار سلیمانی با حمایت‌های رهبری و حضور مدافعین حرم در مقابل این توطئه‌های دشمن ایستاد. وقتی داعش نزدیک کربلا شد جوانان شیعه عراق به‌فرمان مرجعیت با مدیریت سردار سلیمانی و فرماندهانی چون ابومهدی المهندس مقابل آنان ایستادند.

وی افزود: ماشین جنگی داعش متوقف شد و داعش شکست خورد و قدرت توسعه‌طلبی و سلطه آمریکا در منطقه زمین‌گیر شد. برنامه‌های دشمنان برای توسعه‌طلبی به هم ریخت.

سردار شاهوارپور خطاب به آمریکا بیان کرد: اگر آمده‌اید برای کمک به سقوط صدام پس چرا ماندید و کشور را ویران کردید. سردار سلیمانی آن‌قدر روح بزرگی داشت که هر وقت با مقام معظم رهبری دیدار می‌کرد با التماس درخواست شهادت می‌کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) اعلام کرد: سردار سلیمانی باید این مسیر را طی می‌کرد تا قلدرترین انسان‌های روی زمین دستشان به خون سردار آغشته شود. یک دولت رسماً اقدام تروریستی انجام داده است. وقتی کسی به‌عنوان میهمان بدون لشکر در فرودگاه پیاده می‌شود و آن را به شهادت می‌رسانند چیزی غیر از اقدام تروریستی است.

وی اظهار داشت: علی رغم اطلاع‌رسانی کم در اهواز تشیع جنازه با حضور بی‌سابقه مردم انجام گرفت و علی رغم اینکه دوبار مسیر را عوض کردیم جمعیت آن‌قدر فشرده‌شده بود که ما را مجبور به تغییر مسیر کرد.

سردار شاهوارپور افزود: تدبیر و برنامه‌ریزی مقام معظم رهبری و یگان موشکی سپاه بر آن شد تا در همان ساعتی که سردار سلیمانی به شهادت رسید 15 یا 16 موشک کروز به سمت مهم‌ترین پایگاه آمریکا در عراق شلیک شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها