نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی:

انتقام سخت؛ بیرون راندن آمریکا از منطقه است/شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش همبستگی جدیدی در ملت ما و ملت عراق ایجاد کرد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: خورشید وجود حضرت امام راحل هر روز بیش از گذشته درخشان می شود و خون شهدا این چراغ را افروخته‌تر می‌کند. امروز ده‌ها میلیون نفر در جهان راه امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند و کسانی که می‌خواستند حضرت امام را از صفحه تاریخ پاک کنند خودشان به زباله‌دان و گورستان تاریخ پیوستند.
کد خبر: ۹۲۰۶۸۲۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی‌دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: درس مکتب علوی و فاطمی رعایت تقواست؛ تقوا روش و سیره ائمه اطهار(ع) و پیامبر است.
وی با تاکید بر اینکه دعوای ما با استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیست، منافقان و کوردلان، رعایت تقواست؛ گفت: اساس بر تقواست لذا بایستی مرز تقوا را رعایت کنیم. تفاوت ما با معاویه و عمروعاص و بنی‌امیه‌ها در یک کلمه است و آن اینکه سیاست ما عین دیانت ما است در حالیکه آنان به تقوا پایبند نیستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ان شاالله بتوانیم همگی در همه مراحل زندگی فردی و اجتماعی تقوا را حفظ کنیم؛ شرط قوبی اعمال تقواست و مطمئن باشیم که هماهنگونه که خدا وعده کرده است تقوا پیروز است.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: بزرگترین حادثه این هفته و سال جاری شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بود که به دست شقی‌ترین اشقیا عالم در زمان حاضر به شهادت رسيدند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت با تاکید بر اینکه شهادت این عزیزان پایان زندگی نبوده و نیست بلکه آغاز زندگی است، گفت: آغاز زندگی در عالم برزخ و ملکوت برای این شهدای بزرگوار و هم آغاز جدیدی برای کشور ما و دنیای اسلام است؛ به ویژه در گام دوم انقلاب و چهلمین سال دوم انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش همبستگی جدیدی در ملت ما و ملت عراق ایجاد کرد چراکه همه دنیای اسلامی متوجه عمق خطر و ام جنایت یعنی ترامپ و آمریکا شدند؛ ماهیت کثیف آمریکا بر همگان مشخص شد.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه مسئولیت این حادثه تروریستی را ترامپ و دولت آمریکا مستقیم برعده گرفتند، گفت: 17 هزار شهید ترور و جنایات دیگری را که در منطقه انجام شده تا به امروز دولت آمریکا بر عهده نگرفته است درحالیکه مسئولیت این جنایت را شخصا برعهده گرفتند و ماهیت پلید، جنایتکار و تروریستی دولت آمریکا بر همگان آشکار شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردمی در مراسمات گرامیداشت شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش در نقاط مختلف کشورمان و کشور عراق افزود: این تازه اول راه است یاد این شهیدان در بلندای تاریخ خواهد درخشید و هرگز فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و مردانگی‌های این انسان‌های بزرگ مثل مالک‌اشتر و عماریاسر فراموش نخواهد شد و در تاریخ ماندگار خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد هم اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با ضرب شست به موقع، هوشیارانه و در حساس‌ترین شرایط که هنوز پیکرهای مطهر این حادثه تروریستی تدفین نشده بود، سیلی به آمریکایی‌ها زدند؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند انتقام سختی خواهیم گرفت؛ این سیلی اول بود و بی‌شک در آینده جوانان غیرتمند ما و دنیای اسلام، حشدالشعبی، انصارالله، حزب‌الله، فاطمیون و زینبیون انتقام شدیدتری را از جنایتکاران روسیاه آمریکایی‌ خواهند گرفت.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه نتیجه نهایی این انتقام باید کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه باشد، گفت: شر آمریکا باید از منطقه کوتاه شود، ما احتیاجی به وکیل‌مدافع و قیم نداریم. ما احتیاج نداریم که آمریکایی‌ها در منطقه حضور داشته باشند و بهانه برقراری امنیت در منطقه، ثروت و منابع ما را غارت کنند نداریم.
وی از آمریکا به عنوان ام‌الفساد نام برد و افزود: هرکجا که ام‌الفساد حضور داشته است به غیر از جنایت، خباثت و انحراف ملت‌ها از مسیر هدایت و گسترش فساد، فحشا و منکرات ثمره‌ای دیگر نداشته است. امیدواریم که شر آمریکا، اسرائیل و وهابیت تکفیری که مثل استخوان در گلوی دنیای اسلام است، از منطقه کم شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه باید آمادگی‌ لازم برای مقابله با دشمنان همچنان حفظ کنیم، گفت: همچنان باید آماده بود و برنامه‌ریزی کرد و باید دنبال فرصت‌های مناسب باشیم تا دم این عقرب زهرآگین را از سر ملت‌های مسلمان کوتاه کرد.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به سالروز واقعه 19 دی هم اشاره کرد و گفت: قیام مردم قم در 19 دی‌ماه بود که مانند کبریتی نهضت اسلامی و انقلاب را روشن کرد.
وی ادامه داد: خورشید وجود حضرت امام راحل هر روز بیش از گذشته درخشان می شود و خون شهدا این چراغ را افروخته‌تر می‌کند. امروز ده‌ها میلیون نفر در جهان راه امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند و کسانی که می‌خواستند حضرت امام را از صفحه تاریخ پاک کنند خودشان به زباله‌دان و گورستان تاریخ پیوستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرای مرضیه(س) الگویی بزرگی بودند.

ارسال نظرات