مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز :

ریشه کنی استکبار از خاورمیانه و آزادی قدس انتقام سختِ ایران از آمریکاست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: اگر آمریکا پاسخ حمله موشکی ایران را بدهد، جایی که به آن علاقه مند است یعنی رژیم صهیونیستی را به آتش می کشیم.
کد خبر: ۹۲۰۷۳۱۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه شرایط امروز جامعه متفاوت بوده و در یک پیچ تاریخی مهم قرار گرفته ایم گفت: شاید برای عده ای سوال باشد که چرا نهضت رسول خدا (ص) پس از مدت کوتاهی تغییر مسیر داد و به فراموشی سپرده شد یا به جای مسیر امامت، مسیر خلافت در جامعه نهادینه شد. 

وی افزود: پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)، عناصر یهودی در کنار خلفا قرار داشتند، همانگونه که امروز معتقدیم مسئولین نظام اسلامی وابسته به یهودی ها نیستند اما نفوذی هایی به اسم می شناسیم که تصمیم ساز بوده و تصمیمات غلط به مسئواین القا می کنند. 

وی با اشاره به اینکه در صدر اسلام نیز قرار گرفتن عمر و عاص در کنار خلفا موجب شهادت فاطمه زهرا (س) شد، اظهار داشت: یهودی ها کاری کردند که آثاری از بنی اسماعیل باقی نماند، کمپانی هالیوود و ... را به کار گرفتند تا به همه دنیا بگویند آن قشری که باید حکومت جهانی تشکیل دهد ما هستیم چراکه ما نسل برگزیده هستیم. 

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: امروز در کشورهایی که با محور ولایت حرکت می کنند همانند لبنان، حزب الله به کابوس استکبار تبدیل شده است زیرا 40 سال پیش امام (ره) از بنی اسماعیل حکومتی ایجاد کرد که خواب را از چشم بنی اسرائیل گرفت، در نتیجه یهودی ها توطئه ها را علیه مردم به کار بستند. 

وی با اشاره به اینکه شرق و غرب در مقابل ایران در دفاع مقدس ایستاد اما شهدا با تبعیت از ولی، محل نزول امداد الهی شدند و شگفتی ها خلق کردند، گفت: امروز مردم مشاهده می کنند اسرائیلی که ادعای از نیل تا فرات داشت در همان محدوده ای که غصب کرده است، دیوارهای بتنی اطراف خود ایجاد کرد. 

حجت الاسلام یوسفی افزود: اسرائیل امروز به یک زندان تبدیل شده است و هر شهروندی برای خروج از این کشور باید وثیقه بگذارد، اگر 24 ساعت اجازه بدهند که هر کسی می تواند از انی کشور خارج شود بدون شک یک نفر اسرائیل باقی نمی ماند، زمانی که صدای آژیر بلند می شود این کشور تلفات داده و خالی می شود. 

وی اظهار داشت: امروز اگر در سیلی پاسخ به شهادت سرداران جبهه مقاومت که در این راستا چندین موشک به پایگاه های آمریکا اصابت کرد و آنها نمی توانند پاسخ دهند به واسطه اسرائیل است، البته فرمانده سپاه هم اعلام کرد که اگر آمریکا پاسخ حمله موشکی ایران را بدهد، جایی که به آن علاقه مند است را به آتش بکشیم. 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه، عده ای می گویند توافقی در قالب برجام شکل گیرد اما به هیچ وجه قابل توجیه نیست، تصریح کرد: بنی اسماعیل رشته های بنی اسرائیل را پنبه کرده است و آن کسی که حکومت جهانی تشکیل خواهد داد از بنی اسماعیل خواهد بود، از 22 فیلم پر فروش هالیوود، 17 فیلم با محوریت آخرزمان ساخته شده و آنها معتقدند کسی که شیعه منتظر آن است دجال خواهد بود. 

وی گفت: سردار سلیمانی دل مردم را در دور افتاده ترین روستاهای لبنان، سوریه و عراق از آن خود کرده بود و همین دل بردن ها از مردم بود که مجاهدت های فراوانی را توسط این سپهبد شهید رقم زد، ایشان زمانی رفت که دنیا را تکان داد اما معاندان می گویند امام زمان (عج) اگر بیاید همه کشته می شوند. 

حجت الاسلام یوسفی افزود: امروز حکومتی که با دست خالی شروع کرده بود بزرگترین پایگاه آمریکایی ها در منطقه را مورد هدف قرار داد و هیمنه آمریکا را در حالی که طی 70 سال اخیر کسی جرات زدن یک ترقه به آن را نداشت، فروریخت، این مسئله نشان می دهد اعراب پول خود را صرف کشوری می کنند که توان دفاع از خود را ندارد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: ریشه کنی استکبار از خاورمیانه و آزادی قدس انتقام سختی خواهد بود که توسط ایران به واسطه شهادت سردار سلیمانی گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها